return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
ónze sport thread

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Gisteren de voorlaatste competitiewedstrijd zaalvoetbal gespeeld. 6-4 verloren tegen de 3e in de stand :mad: . Een gelijkspel had er nochtans ingezeten want het ging zeer gelijk op (we hebben ergens zelfs 3-1 voorgestaan) en tot kort voor het einde stond het nog 4-4. Helaas in de laatste 10 minuten 2 doelpunten binnengekregen zoals het al iets te veel gebeurd is dit seizoen :o .

da ken ik maar al te goed, elke match die wij hebben verloren dees jaar zijn we praktisch op voorsprong gekomen en verloren we uiteindelijk met 1 of 2 goals verschil. Had echt zoveel meer in ons seizoen gezeten dan we deruit hebben gehaald
christina
quote:
Originally posted by Devilex
Zitten er hier nog mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan de fitness ?

jep :) hier in antwerpen kunt ge met een "sportsticker" aan 2,5 euro gaan fitnessen, zolang ge wilt. en tis heel proper en verzorgd.
Bl@ckOut
Vrijdag hebben we tijdens de ju-jitsu training iemand naar het ziekenhuis kunnen voeren met een ontwrichte schouder. Sporten is gezond maar af en toe kan het wel eens lelijk tegenvallen...
Vishnu
quote:
Originally posted by Antony
een plaatsje waar je kan komen pronken met titels en ereplaatsen

Vroeger atletiek gedaan, en toch een aantal dingen bereikt waar ik trots op ben :)

Voornaamste wapenfeiten doorheen de jaren: 2x Vlaams kampioen (zevenkamp en hinkstapspringen), 3x vice-Belgisch kampioen (zevenkamp, speerwerpen en hinkstapspringen), 2x selectie voor de junioreninterland België-Nederland tienkamp, ca. 10x provinciale titels (veldloop en pistenummers) en ca. even vaak zilver en brons, het provinciaal record gelopen op de 60m sprint (1991) dat heeft stand gehouden tot 2006, >400 overwinningen over-all waarvan 104 in m'n eerste jaar, en 1x sporttiener van de gemeente.

De laatste jaren is het heel wat minder :p Ik loop nog wel maar doe geen competities meer, al droom ik stilletjes wel van een terugkeer in de nabije toekomst.
Antony
wow das al een knap palmares ! Hoe oud zijtge nu dan? Altijd wel opgekeken naar atletiek. Op school speerwerpen, hoogspringen en die dingen altijd serieus aangepakt en graag gedaan.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium