return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
ónze sport thread

Gladius
€ 550! omg!
Devilex
Zitten er hier nog mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan de fitness ?

Toen ik 12 was heb ik ook ooit nog een zwembrevet behaald op de 1000 meter, iets waar ik me nu op mijn 23 totaal niet meer toe in staat zie:(
Jasperovitsj
Morgen de laatste zaalvoetbalwedstrijd van het seizoen :( De komende weken volgen er nog een paar toernooikes voor de fun, maar tot eind augustus geen competitievoetbal meer, kga het missen.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Zitten er hier nog mensen die regelmatig een bezoekje brengen aan de fitness ?

iedere zaterdagnamiddag, zodadelijk eens vertrekken dus :). Het blijft wel bij ene keer in de week, ik heb er niet echt de tijd voor om vaker te gaan. Ik ga wel nog een tweetal keer lopen gedurende de week hier in de buurt op een parcours (1.4km/ronde). Zo'n 4 - 5 rondjes meestal.

en dan natuurlijk zaalvoetbal nog op zondagavond, eind mei is de laatste match ergens
Bl@ckOut
Gisteren de voorlaatste competitiewedstrijd zaalvoetbal gespeeld. 6-4 verloren tegen de 3e in de stand :mad: . Een gelijkspel had er nochtans ingezeten want het ging zeer gelijk op (we hebben ergens zelfs 3-1 voorgestaan) en tot kort voor het einde stond het nog 4-4. Helaas in de laatste 10 minuten 2 doelpunten binnengekregen zoals het al iets te veel gebeurd is dit seizoen :o . Maar goed, ongeacht het resultaat van de laatste wedstrijd hebben we er een goed seizoen opzitten waarbij we ergens in de middenmoot zullen eindigen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium