|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
Hoe ist afgelopen Progrez? En van niemand anders uitslagen voorbije weekend?
Zal ik dan maar effe verslag doen van men zwemmen de zaterdag :)
Kheb in beide wedstrijden men tijden fel verbeterd.
50m vrije slag van 28.41 naar 27.66
50m vlinder van 33.71 naar 31.98
Was de eerste keer met men lange Fastskin II broek, maar kan niet zoveel schelen, dus trainen heeft zijn vruchten afgeworpen en benk blij om.
Kunt de wedstrijden op youtube bekijken: http://www.youtube.com/user/antonyvandyck (de 2 filmpjes van 19-04-2008) |
sterke verbeteringen! Het valt toch op dat sinds de introductie van die nieuwe zwempakken een pak wereldrecords verbroken worden. |
|
|
| Gladius |
Was de eerste keer met men lange Fastskin II broek, maar kan niet zoveel schelen, dus trainen heeft zijn vruchten afgeworpen en benk blij om.
Kunt de wedstrijden op youtube bekijken: http://www.youtube.com/user/antonyvandyck (de 2 filmpjes van 19-04-2008) |
zalig man, op die vrije slag zwemde iedereen naar huis. ownage =p |
|
|
| jeronimo_jd |
nog 5 sec af die 27.66 en ge zit in de buurt van het Belgisch record:) |
|
|
| Antony |
@ jeronimo_jd : :D Moestek nu 10 jaar vroeger begonnen zijn en 20cm groter hadk der misschien tot op ne second van kunnen komen. Ma de echte talentzone is een klasse apart inderdaad.
@ Gladius : Na deze startte er nog 1 snellere reeks, waarin mijn tijd de 4de zou geweest zijn. Van de pakweg 50 deelnemers was ik dus 4de :)
@ djcresto : Er is de voorbije maanden al veel stof opgewaaid over de LZR Racer van Speedo. Ik geloof er in dat daardoor de records breken. En als de andere merken (Arena en Nike) niet snel met een tegenoffensief beginnen staan alle zwemmers met Speedopakken op de Olympische spelen en komt hun plannetje uit :p Zelf ga ik er ni snel één bestellen, 550 euro voor een pak dat scheurt als je het niet voorzichtig genoeg aantrekt vind ik wa veel :p |
|
|
| Push2005 |
27.66 is nice!
Toen ik 17 was heb ik nog eens ergens inde 28 gezwommen op de 50 meter vrije slag zonder keerpunt; maar ken de honderdsten niet meer. Ook een pak heb ik nooit gebruikt.
Moest ik nu nog proberen zou het weer ergens rond de 33 liggen denk ik. Ik trainde wel nooit specifiek op tijden; eerder op lange afstanden :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|