|
|
| Jasperovitsj |
| Schade, ik moet juist werken morgen (op GBA dan nog wel :p ), anders was ik ook wel eens komen zien :) |
|
|
| Antony |
Hoe ist afgelopen Progrez? En van niemand anders uitslagen voorbije weekend?
Zal ik dan maar effe verslag doen van men zwemmen de zaterdag :)
Kheb in beide wedstrijden men tijden fel verbeterd.
50m vrije slag van 28.41 naar 27.66
50m vlinder van 33.71 naar 31.98
Was de eerste keer met men lange Fastskin II broek, maar kan niet zoveel schelen, dus trainen heeft zijn vruchten afgeworpen en benk blij om.
Kunt de wedstrijden op youtube bekijken: http://www.youtube.com/user/antonyvandyck (de 2 filmpjes van 19-04-2008) |
|
|
| Progrez |
5-4 verloren in de halve finale.
Het waren stuk voor stuk balkunstenaars die de techniek van de dribbel nagenoeg perfect beheersten. Vijf seconden lang naar hun balvaste dribbelbewegingen staren stond garant voor opkomende hoofdpijn.
Als ge weet dat wij tot voor deze wedstrijd onklopbaar waren en een doelsaldo van ongeveer + 50 hadden, kunt ge u wel inbeelden tegen wat voor een buitenaardse ploeg we vorige week gespeeld hebben.
De conversatie van de dag viel te noteren net na de wedstrijd:
Speler van onze ploeg tegen een uitblinkende marokkaan: "Waar shot gij?"
Marokkaan: "Ik? Op straat."
Ze zijn terecht door naar de finale en ik vermoed dat ze die ook zullen winnen.
Santé. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kwamen die mannen ook van de UA, en waren daar ne Yassin en nen Hasan bij? |
|
|
| Progrez |
| Ze kwamen van de Karel De Grote-hogeschool en er zat ne 'Redouan' of 'Rachid' bij. De andere namen zijn me al lang ontgaan; één oor in, ander oor uit. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|