|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
Just 5-7 verloren met zaalvoetbal. Meer woorden maak ik daar niet aan vuil want ik ben ne tamme kloot. |
Zes own goals? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
Zes own goals? |
Om de traditie van de eeuwige verliezers te doorbreken: Morgen speelt deze heer alweer zaalvoetbal. Deze woensdag wordt namelijk de halve finale van de Antwerp Student League afgewerkt.
Met een doelsaldo van ongeveer +50 en slechts één verliespartij in de groepspoules, durf ik stellen dat we een aardige kans maken op de eindoverwinning.
Noot aan de organisatie: Als we dezelfde mierenneukende wedstrijdführer hebben als vorige keer zullen we hem niet zonder slag of stoot van antwoord dienen.
De wedstrijden beginnen om 20u in de Agora van de UA. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Zes own goals? |
Neen eentje maar, met mijn hand. :p De tegenstander kopt de bal 2 meter naast het doel, maar mijn lompe rechterhand ligt perfect in de baan van de bal. Prachtig eigen doelpunt natuurlijk. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Progrez
De wedstrijden beginnen om 20u in de Agora van de UA. |
nice, mss kom ik wel zien. ge zegt wedstrijden, zijn het dan de twee halve finales achter elkaar, of tegelijk en naast elkaar? |
|
|
| Progrez |
De ASL zit vreemd in elkaar. Ge moet er zelfs niet van verschieten als er morgen vier wedstrijden worden gespeeld. Dus volgens mij wordt er zowel om 20.00u als om 21.00u gevoetbald.
Ps1: Pak een bengaals vuurtje en een rood-witte vlag mee.
Ps2: Ik voel aan mijn water dat het tegen een bende Marokkanen is. Amusement dus verzekerd! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|