|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
@ Devilex: ook wedstrijden Ju-jitsu van plan in de toekomst? Heb sport-lo gedaan in't middelbaar. En me't school da ook paar keer gaan doen. Was altijd wel leuk, enkel da basiszitje dee vreed veel zeer aan men tenen ;) |
Ik veronderstel dat je het tegen mij hebt :p
Eerlijk gezegd zijn wedstrijden Ju-jitsu nog een ver-van-mijn-bed show. Ik weet eigenlijk niet of je daar een bepaalde minimum graad voor nodig hebt, waarschijnlijk wel dus dat zal sowieso nog wel jaren duren. Maar het is zo'n sport waarbij er niet perse een competitie-element moet inzitten, het is gewoon leuk om te doen dus... :)
| quote: | Originally posted by Kelly*
Ik doe al 15 jaar taekwondo. Vroeger competie nu niet meer.
|
Welke band heb je? En waarom doe je geen competitie meer, is waarschijnlijk te belastend of zo? |
|
|
| Kelly* |
Ik heb tweede dan.
En doe geen competitie meer om gezondheidsredenen (problemen met het bloed helaas :confused: ) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ik veronderstel dat je het tegen mij hebt :p
|
ja sry, naamke te ver omhoog gekeken :p
Kunnen met de competitiebeesten het aantal trainingsuren eens vergelijken. Ik zwem elke avond en zaterdagvoormiddag, per week komt dat op 10 uur training.
@ djcresto: Heb je dan al beetje prijzengeld sommige tornooien? Altijd mooi meegenomen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
@ djcresto: Heb je dan al beetje prijzengeld sommige tornooien? Altijd mooi meegenomen. |
Nope nauwelijks. Heb eens één jaar ongeveer 250 euro gewonnen toen ik vrij veel won in lagere klassementen. Per jaar betaalt ge voor diezelfde tornooien ook een 250 euro inschrijvingsgeld.
Die ene overwinning in dubbel dit leverde me 30 euro op wat zelfs al vrij veel was. Voor het geld gaat ge dus beter tennissen. |
|
|
| Real |
| Just 5-7 verloren met zaalvoetbal. Meer woorden maak ik daar niet aan vuil want ik ben ne tamme kloot. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|