|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Lolo
Operatie is altijd mogelijk... als je de centen hebt of course!
|
Jammer da de meeste sporten zo weinig media en sponsor aandacht krijgen in België. Anders had die 1ste klasse club wel snel geld op tafel gelegd om u operatie te bekostigen waarschijnlijk. :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
Ik hoop hier van jullie veel meer te mogen lezen want ben wel benieuwd welk talent hier almaal zit. :p |
Talent zit er bij mij helaas niet in. :)
In de lagere school ook vanalles uitgeprobeerd, zoals korfbal en basketbal, maar niks dat me echt lag. Daarna vanaf mijn elfde 3 jaar gevoetbald, maar dat was nogal een desillusie. Een talent was ik allesbehalve, en ik kwam dan ook nog terecht in een ploeg waar ze liever aan pesterijen en achterklap deden dan elkaar te motiveren en te leren voetballen. Toen ben ik via familie in contact gekomen met atletiek, en na een jaartje voetbal en atletiek gecombineerd te hebben ben ik dan maar met het laatste verder gegaan. De eerste 2 jaar waren heel middelmatig, maar daarna begon ik toch een zeker niveau te halen. Ik wou toen de overstap maken maar de VAL, maar op dat moment zijn door de groei mijn rugproblemen begonnen en heb ik nooit meer dat niveau kunnen halen. Nog een paar jaar wat aangemodderd, en dan met wat mensen in het jeugdhuis een zaalvoetbalploegje opgericht. Atletiek heb ik toen langzaam afgebouwd, en ik zit ondertussen nog steeds in die ploeg. Ik kan wel mee in de zaal, maar een supertalent ben ik zeker niet. ;) Dit seizoen ben ik ook terug met veldvoetbal begonnen bij de ploeg van hetzelfde jeugdhuis. Het bevalt me wel, dus dat blijf ik volgend seizoen ook doen. Bovendien gaan we met een deel van onze zaalvoetbalploeg ook in een ander verbond (kvv) zaalvoetballen, en ik ben eens benieuwd naar het niveau. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik ben nooit ne hele sportieve geweest vroeger ... sporten bleef meestal vrij beperkt tot de LO lessen en de sportdagen. Ik deed dat meestal wel graag maar het is er nooit echt van gekomen om actief eens een aantal sporten uit te proberen. Wat ik wel eens af en toe deed was in de buurt voetballen op een pleintje, ... maar da's nie echt de moeite om het over te hebben :p
eenmaal op de universiteit dan in de zaalvoetbalcompetitie vd unief begonnen met een ploegske. Ik was altijd keeper. Ik speelde vroeger wel al vaker als keeper wanneer ik eens voetbalde op school en was daar nie slecht in. Het jaar daarna dan ook thuis beginnen te spelen met een zaalvoetbalploeg, opgericht met een aantal vrienden. Eerst enkel vriendschappelijke matchen gespeeld, één à twee matchen in de maand. Daarna ook in de competitie begonnen met wekelijkse wedstrijden. Het blijft wel een vriendschappelijke competitie natuurlijk en het bevalt mij wel. Ben alvast gene slechte keeper, zeker niet als je er rekening mee houd dat ik er nooit een opleiding in heb gehad. Heb der wel het talent voor :)
Daarnaast doe ik nog wel wa sport om wat fit te blijven, probeer tweemaal per week wat te gaan lopen op een parcours hier in de buurt (5 rondjes, +/- 7km) en doe sinds kort ook aan fitness.
Tegenwoordig ook al wel eens andere sporten geprobeerd waarvan ik oa Mountainbiken wel heel leuk vind. Binnekort normaal nog eens naar Duitsland gaan om daar eens de bossen en 'bergen' :p in te trekken. Maar da's ook puur voor de fun natuurlijk |
|
|
| djcresto |
Ik ben precies één van de actieveren hier.
Ben op mijn 7 begonnen met korfbal. Was er vrij goed in maar na een jaartje ben ik overgestapt naar het voetbal. Heel goed was ik er door men beperkte techniek en vooral fysiek niet in. In het penaltytrappen na de wedstrijd was ik dan weer wel een kei :D. Na 5 jaar werd men ploeg echter opgedoekt. Het laatste seizoen speelden we regelmatig met 7 ipv met 11. Dan nog een jaartje overgestapt naar de grotere stadsbroer maar daar werd het gewestelijk team na dat jaar ook opgedoekt.
Toen heb ik besloten van te beginnen met badminton, een sport die me direct redelijk goed lag. Veel jaren trainen en een serieuze dieetkuur hebben toch wat resultaat opgeleverd. Ik bezit het B1 klassement, het op één na hoogste in België (je hebt D, C2, C1, B2, B1 en A). In dit klassement heb ik nu goed men draai gevonden en kan ik de beteren regelmatig het vuur aan de schenen leggen. Dit jaar heb ik ook men eerste tornooi in dit klassement, in dubbel gewonnen.
In competitie speel ik in 3e liga zowel in de heren als de gemengde competitie. (je hebt 1e, 2e en 3e liga en erna provinciale reeksen).
Gemiddeld speel ik een drietal keer weer per week. Verder zit ik ook al jaren in het clubbestuur, al jaren secretaris, penningmeester en webmaster. Verder heb ik ook nog het geluk gehad te kunnen beginnen werken bij de Vlaamse Badminton Liga, nu bijna 6 jaar geleden.
Op deze link vind je al mijn resultaten en statistieken in de competitie dit seizoen. :p |
|
|
| jeronimo_jd |
| ik zen vandaag voor ne koersvlo gaan zien, als er hier mensen zijn die weten waar ge koopjes kan doen, let me know |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|