|
|
| DjAviander |
Hej alla glada - ni som fortfarande någon gång springer inom och tittar hur saker och ting står till på forumet.
Jag är personligen sjukt sugen på att åka ner till Sensation White i Amsterdam 5/7, utan att det släppts någon lina över huvud taget.
Hur många är det som är på G ner? Glöm inte biljettsläppet på Lördag i såna fall :)
http://www.sensation-white.com
http://www.sensation.nl |
|
|
| Laszlo |
| Blir nog Ibiza eller Global Gathering för min del :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Blir nog Ibiza eller Global Gathering för min del :) |
Är nog i landet för första gången när GKGG är iår, så det lockar här oxå!
Har du räknat på vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? Är lat :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Är nog i landet för första gången när GKGG är iår, så det lockar här oxå!
Har du räknat på vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? Är lat :p |
Förra året vill jag minnas att hela kalaset gick på runt 7- kanske 8000 spänn och då kan jag inte riktigt påstå att jag snålade med dricka och mat inne på festivalområdet (det är ju inga U-landspriser där inne precis). Då räknar jag med flyg, inträdesbiljett och boende 3 nätter i Stratford) och allt annat som hör därtill. Vad som var förvånansvärt dyrt var tågbiljetterna, de har skamligare priser än SJ. Tågresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer än flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.
Enligt hemsidan släpper de linan idag, jag antar att det är Pete Tong som kommer att offentliggöra de största namnen på Essential Selection ikväll... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Förra året vill jag minnas att hela kalaset gick på runt 7- kanske 8000 spänn och då kan jag inte riktigt påstå att jag snålade med dricka och mat inne på festivalområdet (det är ju inga U-landspriser där inne precis). Då räknar jag med flyg, inträdesbiljett och boende 3 nätter i Stratford) och allt annat som hör därtill. Vad som var förvånansvärt dyrt var tågbiljetterna, de har skamligare priser än SJ. Tågresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer än flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.
Enligt hemsidan släpper de linan idag, jag antar att det är Pete Tong som kommer att offentliggöra de största namnen på Essential Selection ikväll... |
Oh . Misstänkte att det skulle vara dyrt, men det där kändes lite i överkant.. Man vill ju inte behöva snåla när man är på "semester".
Kanske får bli Dance Valley eller nåt annat billigare istället.. :) Ska bli intressant att se linan dock! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|