return to tranceaddict

Vermijdbare plaatsen

Fomas
quote:
Welke clubs heb je bezocht?
...
Originally posted by Fozz
Culture Club - Gent (tot aan de voordeur, we hadden namelijk geen "chicks" bij, dus was het "members only" die avond *duh* snobdiscotheekske)

Deze post komt van een ander forum, en is misschien te weerleggen in dit specifiek geval, maar het leek me een goede aanzet om een lijst op te maken met fuiven,(dans)café's, events, maar vooral (after)clubs die niet deugen; een soort zwarte lijst als je wil. Het kan niet (of mag niet van de (illegale) buitenwipper) altijd rozengeur en maneschijn zijn. Er is wel meer dan één uitgaansplek in België waar je niet binnen mag als je niet de nieuwste lentemode aanhebt of als er geen 20 vrouwen aan elke vinger hangen(waar ze bovendien niets aan verdienen). Ik dacht al zo-even aan discotheek 'Highstreet'(behalve kutmuziek ook een aggressief deurbeleid) en 'Noxx' (ik heb alleen de buitenwippers nog maar gezien en dat was al genoeg om te weten wat vlees er in de kuip lag). Tegen de portiers van 'Petrol' en 'De Cinema' begin je best ook niet over hun moeder, maar voor de rest vallen deze 2 laatste Antwerpse locaties wel mee.
Devilex
Carré

Ik ben daar een tweetal maand geleden eens geweest omwille van een verjaardag. Het begon al aan de inkom, zeker een half uur staan aanschuiven achter een lidkaart.

Dan wanneer je binnen drank moest hebben als modale gast kon je soms wel uren wachten. Want de obers hebben er blijkbaar de gewoonte om de habituees en de chicks altijd eerst te bedienen waardoor je soms een half uur aan een toog kon staan zwaaien alvoor ze jou 'goedkope' bestelling opnemen.

Het volk zelf dan; dikkenekskes van alle slag en soort. Gaande van fils à papa die met de dikke Porsche de jaak komen uithangen tot bruingebakken en opgespoten macho's tot gays met kapsels van om en bij de 60 euro tot veertigers in hun midlifecrisis.

Uiteraard zijn net deze types altijd omgeven door chicca's, zolang het geld voor de champagne maar rolt uiteraard.

De muziek trekt er op niet, de hele tijd elektropophits zoals Dada Life en goedkope R&B zoals Rihanna waarop de chicks wild te keer gaan op de boksen en het podium. Wanneer ze dan toch eens beslissen om even de housetoer op te gaan moet je het stellen met The Launch van Dj Jean, uiteraard vallen de chicks steeds stil wanneer er eens niet goedkope R&B of pop gedraaid wordt.

Kortom; de Carré, een plek om te mijden.
Progrez
Ja, Carré lijkt me ook wel een te vermijden plaats, maar wat mij betreft wint Noxx met een straatlengte voorsprong op de rest.

Het is in meer dan 8 jaar binnen- en buitenlands uitgaan, de enige discotheek waar ik zo nerveus werd dat ik bijna een hippe party-boy tegen de dansvloer heb geslagen.

Dat zegt genoeg.
Push2005
quote:
Originally posted by Devilex

Het volk zelf dan; dikkenekskes van alle slag en soort. Gaande van fils à papa die met de dikke Porsche de jaak komen uithangen tot bruingebakken en opgespoten macho's tot gays met kapsels van om en bij de 60 euro tot veertigers in hun midlifecrisis.

Haha, mooi omschreven :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium