|
[23-08-2008] Mysteryland @ Voormalig Floriadeterrein, Hoofddorp
|
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by basvh
Sven als in Sven Vath?
denk niet dat hij er staat. Hij draait namelijk al op a day in the park en op lowlands. MAar ach ja we shall see.
Hopelijk niet zoveel nederlandse pannekoek house en gewoon goede knallers maar ik vrees het ergste :nervous: |
Uiteraard! Veel te lang geleden dat ik de man aan het werk heb gezien. A day at the park gaat em sowizo wel worden!:)
Maar ik kan mits de juiste djs ook weer meer dan ooit van trance genieten. Dus een leuke Eclips, ISOS en techno/minimal line-up zou me ook wel overhalen zonder Vath. |
|
|
| leopoltv |
Kan iemand mij vertellen hoe snel de kaartjes meestal weg zijn is dat net als bij Sensation in een uur of in een paar dagen / weken /....
In search of Sunrise stage klinkt sowieso goed!
Hopen dat Tieso eerst een 2urige isos set op die stage draait en dan de laatste 2 uur ook nog even afsluit op main. :D
van mij mogen Pig & Dan, Dubfire, Loco Dice en Bart Skils wel (weer) komen maar Sven op main zou ook niet verkeerd zijn :) |
|
|
| DJ_Internal |
| Uit betrouwbare bron kan ik bevestigen dat er inderdaad een ISOS stage is (bron draait er), maar ik heb beloofd niet te vertellen wie ;). Nog maar een paar daagjes wachten iig :). |
|
|
| Ouwe Dwaas |
was ook al bekendgemaakt door ID&T zelf en stond ook op tiestoworld dat er een ISOS stage kwam ;)
Mat Zo draait er zowiezo op ML, heeft nl dit op zn myspace site vermeld staan, dus ja 1 keer raden waar hij gaat draaien, welke stage |
|
|
| Chryz707 |
| Where is the line-up????:mad: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|