return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
[23-08-2008] Mysteryland @ Voormalig Floriadeterrein, Hoofddorp

Ultravibe!
quote:
Originally posted by basvh
Sven als in Sven Vath?

denk niet dat hij er staat. Hij draait namelijk al op a day in the park en op lowlands. MAar ach ja we shall see.

Hopelijk niet zoveel nederlandse pannekoek house en gewoon goede knallers maar ik vrees het ergste :nervous:

Uiteraard! Veel te lang geleden dat ik de man aan het werk heb gezien. A day at the park gaat em sowizo wel worden!:)

Maar ik kan mits de juiste djs ook weer meer dan ooit van trance genieten. Dus een leuke Eclips, ISOS en techno/minimal line-up zou me ook wel overhalen zonder Vath.
leopoltv
Kan iemand mij vertellen hoe snel de kaartjes meestal weg zijn is dat net als bij Sensation in een uur of in een paar dagen / weken /....

In search of Sunrise stage klinkt sowieso goed!
Hopen dat Tieso eerst een 2urige isos set op die stage draait en dan de laatste 2 uur ook nog even afsluit op main. :D

van mij mogen Pig & Dan, Dubfire, Loco Dice en Bart Skils wel (weer) komen maar Sven op main zou ook niet verkeerd zijn :)
DJ_Internal
Uit betrouwbare bron kan ik bevestigen dat er inderdaad een ISOS stage is (bron draait er), maar ik heb beloofd niet te vertellen wie ;). Nog maar een paar daagjes wachten iig :).
Ouwe Dwaas
was ook al bekendgemaakt door ID&T zelf en stond ook op tiestoworld dat er een ISOS stage kwam ;)

Mat Zo draait er zowiezo op ML, heeft nl dit op zn myspace site vermeld staan, dus ja 1 keer raden waar hij gaat draaien, welke stage
Chryz707
Where is the line-up????:mad:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland