return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
i love the 90's

FenixStyle
quote:
Originally posted by DJ Zetski
2 Unlimited was toch opnieuw gestart met 2 vrouwen? Ze hebben zelfs een cd uitgebracht.

Dat is ondertussen ook al tien jaar geleden hoor, die twee troela's zijn er al lang mee gestopt.
djcresto
quote:
Originally posted by FenixStyle
Nuja ik vermoed dat er zowiezo al wel een soort van akkoord is met een van de artiesten, anders zou het idd maar een domme actie van Donna zijn..

Aangezien donna medeorganisator is lijkt me dat wel het meest waarschijnlijke.
Devilex
Ik dacht dat de party vooral uitging van JIM (VTM), verschiet ervan dat Donna er ook aan meewerkt.

2 Unlimited zou ik ook wel willen zien eerlijk gezegd. Maar dan wel in de oorspronkelijke bezetting. Trouwens 2 Fabiola zal ook niet optreden met Zohra.
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
Ik dacht dat de party vooral uitging van JIM (VTM), verschiet ervan dat Donna er ook aan meewerkt.

2 Unlimited zou ik ook wel willen zien eerlijk gezegd. Maar dan wel in de oorspronkelijke bezetting. Trouwens 2 Fabiola zal ook niet optreden met Zohra.

Luister naar de reclame... Jim en Donna organiseren...

Snap haalde het nipt voor 2 Unlimited en met grote voorsprong op de rest. Wel verwonderlijk dat Snap voor 2 Unlimited staat. Misschien is er dus al een akkoord met Snap.
FenixStyle
Volgende week is het trouwens "90s-week" op JimTv met oa maandag om 23u een 2 Fabiola-special.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium