|
|
| Krisix |
| Ticketjes vandaag gekocht :tongue2. |
|
|
| deckard1001 |
Ook aanwezig, gaat volgens mij vet feestje worden.
Leuk om SASH! eens achter de draaitafels tezien staan, ben benieuwd naar Regi's exclusieve 90's set |
|
|
| Devilex |
| Dit weekend is het hier Dido Top 1000, een party over drie dagen waarbij de top 1000 zelf door het publiek wordt samengesteld. Ik ben gisteren geweest en het viel echt enorm op hoe deze top doorspekt was met eurodance en 90's hits. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dit weekend is het hier Dido Top 1000, een party over drie dagen waarbij de top 1000 zelf door het publiek wordt samengesteld. Ik ben gisteren geweest en het viel echt enorm op hoe deze top doorspekt was met eurodance en 90's hits. |
Gisteren draaide Patje van 2 Fabiola op een fuif hier in de buurt. Ook zijn set bestond voor een groot deel uit 90's-platen (zowel de eurodance als meer clubgerichte platen). En vooral die 2 Fabiola Megamix was natuurlijk zalig om eens live te horen :cool:
Gisteren dus alvast de ideale opwarmer gehad voor binnen drie weken. :p
(Pat zei me trouwens dat het optreden dan niet zo heel lang zal duren, blijkbaar wil de organisatie alles kort houden...) |
|
|
| FenixStyle |
Mijn t-shirt voor die avond is ook alvast besteld :D :
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|