return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 
i love the 90's

Fomas
quote:
Originally posted by djcresto
Op de filmpjes die ik bekeek leek er op dit nummer toch veruit het meeste ambiance, dus waarom niet? Tis zelfs een goed rock nummer imo :D

Tegen het podium zijn er natuurlijk altijd mensen die zich op elke plaat in het zweet willen werken (het zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die op de eerste rij zullen staan bij Deus op Werchter, het volgende anti-racismeconcert, Clouseau int lang, kort, smal en breed, Armin van Buuren op Tomorrowland,...). Die sprongen dan nog hoofdzakelijk omdat Wardje een record wou vestigen op de schaal van Richter, maar ik ken scheten die harder trillen.

Niet dat ik in principe iets heb tegen dergelijke rockmuziek, maar het lijkt me toch meer iets voor een 90's-avond in een bruin kempisch danscafé.

Ik lijk trouwens ook geen goede filmpjes te vinden van het evenement. Ik zal mijn hoop moeten koesteren in het verslag van Jim TV.
Xilver
90's rock en grunge > al die eurodance crap die er toen bij de meter werd uitgescheten

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium