return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
i love the 90's

Devilex
Ze hadden inderdaad Sash beter geswitcht met Ward. En deze party hoeft niet persé ten onder te gaan met de hype e. In Gent en Antwerpen zijn er nog regelmatig 80's hits nights die nog altijd een volle tent lokken. Ook Studio 54 die zich op de 70's en disco toespitst blijft het doen.

Voor mij hoeft het overigens niet elk jaar een uitverkochte bak te zijn.
deckard1001
Tja light en show viel idd tegen, vond ik ook, had eigenlijk gedacht dat Frankske"zillion" verstraeten daar het light and laserwork ging verzorgen, blijkbaar dus niet.
Hadden mss best eerst al de optredens laten passeren dan Regi , dan Sash! en Ward als afsluiter genomen ma soit, heb er erg van genoten, ben trouwens nog steeds aant nagenieten.
deckard1001
Hier stukje van Sash! zijn set inclusief intro
http://www.youtube.com/watch?v=EtYC...feature=related
Kelly*
quote:
Originally posted by diddi
Daarna was het de beurt aan onze vriend Regi. Regi is Regi dus commercieel en veel ophitsende taal door de liedjes heen. Blijkbaar had hij een nieuw effect op zijn mengpaneel gevonden, hij kon er maar niet afblijven. Ik denk zelfs dat het grootste deel van zijn set op voorhand was opgenomen.

Regi KAN gewoon een setje spelen zonder een cd of plaat aan te raken en zelfs zonder pc of mp3s aangezien daarop hele tijd de screensaver stond... he is THAT good :clown:
Jasperovitsj
En hoeveel zou hij voor die komedie vangen? Een paar duizend euro?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium