|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Devilex
Bij Culture Beat vond ik het wel jammer dat het niet de originele rapper was, hij rapte althans niet zoals in de originele tracks. |
Is die niet dood? of is dat een van de producers? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Is die niet dood? of is dat een van de producers? |
Torsten Fenslau ofzo, één van de producers. Auto ongeluk in 1993 |
|
|
| De Geert |
Hier ook hetzelfde als reeds vermeld: een geslaagde avond!
van de toilet-problemen echter niks gemerkt, maar ben ook pas tegen 5u voor het eerst geweest :p
2 Brothers On The 4th Floor vond ik het beste, en toen Sash! z'n intro opzette was het toch ook wel effe kippevel :crazy:
Ik denk dat er aan die smalle inkom niet al te veel te doen is, dat is nu eenmaal de infrastructuur daar... Wees blij dat niet iedereen gefouilleerd werd, of je stond daar meer dan een uur... Nu ging het nog redelijk vlot vond ik
Enige minpuntje was het vrij stille geluid (m'n oren delen wel een andere en intelligentere mening). Ik veronderstel dat dit komt doordat ze idd het podium van dat schlagerfestival hebben overgenomen en die oudjes iets minder nodig hebben ;)
Ondanks dat toch een zeer goeie sfeer en dikke ambiance! |
|
|
| diddi |
Voor mij was het een (niet zo) geslaagde avond.
In Hasselt nog vrij gemakkelijk een parking plaats gevonden, niet te ver van de ingang. Eens aan de ingang: totale chaos. Ik dacht dat dit toch een relatief nieuw gebouw was en dat de nodige infrastructuur is voorzien voor dergelijke mega events. Blijkbaar niet... drie kwartier aanschuiven met een bende kleuters achter jou die niets beter te doen hebben dan ergelijk te duwen. Ik dacht eerst dat een fouillage aan de oorzaak lag, maar neen... het was allemaal om het stom bandje te doen. We waren juist op tijd binnen om de eerste optredens mee te pikken. Wat mij opviel waren de teleurstellende zangprestaties. Ik had de indruk dat ze karaoke aan het zingen waren. Van 2 Brothers on the 4th Floor heb ik het meeste genoten (nog steeds een mooie zangeres trouwens). Tussendoor nog een setje van (de enige echte) Dj Ward. Ik vond dat dit de sfeer een beetje brak. Optreden, set, optreden, set, optreden,... en dan ineens alles na elkaar: 2 Fabiola, Regi en Sash! Dj set van Ward zelf was technisch niet van een héél hoog niveau, maar dat stoorde nu niet echt. Dan 2 Fabiola: eerst een nummer die totaal flopte, daarna alle hitjes. Pat had weer zijn keyboard uit zijn kast gehaald en kwistig omgesprongen met de schmink. Nummertje Magic Flight was wel grappig met Pat die om de 5 seconden “take it!, right!” in de micro riep. Pat die overigens terug is (“I’m baaaack!!!”) met dames die blijkbaar kunnen zingen “Als je een beetje respect hebt, 5 minuten stilte astublieft voor de zangeressen die Killing me softly accapella gaan zingen”. Ik denk dat velen uitkeken naar dit optreden, spijtig dus dat het optreden vrij kort was (20 min.). Daarna was het de beurt aan onze vriend Regi. Regi is Regi dus commercieel en veel ophitsende taal door de liedjes heen. Blijkbaar had hij een nieuw effect op zijn mengpaneel gevonden, hij kon er maar niet afblijven. Ik denk zelfs dat het grootste deel van zijn set op voorhand was opgenomen. Jessy kwam nog eens langs... zij kan zingen en is een mooie verschijning ;). En dan DJ Sash!: lekkere intro en daarna niet veel meer van gehoord. Ik had niet gedacht ooit nog een set van deze kerel te horen. Spijtig dat hij zo laat geprogrammeerd stond...
Voor de rest was het geluid wel ok. Qua licht was er niet héél veel in de zaal zelf aanwezig. Het podium stond wel vol licht en was wel mooi opgevat. Qua show elementen was er niet veel aanwezig, buiten één enkele keer dat confetti kanon.
Ik ben eens benieuwd hoe lang deze revive zal blijven...
Dimi was trouwens ook van de partij: ladderzat weliswaar :D
Positieve punten:
Muziek natuurlijk
Amicale sfeer
Negatieve:
Licht + show element
Infrastructuur (van de ingang tot de toiletten)
Late programmatie van Dj Sash! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|