return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
i love the 90's

Devilex
Ik moet Regi blijkbaar gemist hebben, alé zijn aankondiging toch want Innocence heb ik gehoord. Wat smeet Sash trouwens in het publiek?
deckard1001
Wij rond 21u30 aangekomen, wij hadden nog plaats op de parking van Etias Arena.
Ingang was een ramp, massa volk veel te smalle ingang daar (kunnen nog veel leren van organistie sportpaleis vb. sensation)
Warming up was bezig en dit was goed, sfeer zat al direct in op de bekende eurodance hitjes.

Dan om 23u Dr. Alban met zijn 3 grootste hits "look who's talking now" "sing hallelua" en "It's My Life" allemaal mooi life gezongen.

Dan was het de beurt aan Culture Beat met vooral "Mr Vain" die ze 2 keer brachten en de massa die uit zijn dak ging, vond ik persoonlijk één van de beste optredens die avond.

Toen mocht DJ Ward ong. 1uur 90's hits op ons afvoeren (oa. control, virtual zone,gehoord)
ging toen ook eens een toilet bezoekje proberen brengen en dit was echt een grote ramp! zoals devilex al vermelde zeker aan iedere toilet ingang 500man.

Na het setje van Dj ward kwam toch wel het beste optreden van de avond en dat was van 2 brothers on the 4th floor! Met hun bekende hitjes "never alone" "dreams" en "come take my hand"

Snapp! vond ik wat minder ma soit,da mens had wel een serieuze stem, live kon ze wel zingen, amaai!

Tegenvaller van de avond vond ik tochwel 2fabiola, met die 2 zangeressen erbij vond ik er maar niks bij, dan zieje ze "lift you up" playbacken totaal niet mee met de tekst. Zohra is niet te vervangen. Er werden zelfs enkele keren bekers bier op het podium gegooit (getuigd natuurlijk van weinig respect).

En dan was het tijd voor "de nationale trots" Regi draaide een Dj Set van ong 1 uur en tussendoor kwam Jessy eens tevoor om "innocence" te brengen, Regi zijn set vond ik vrij zwak begon er opeens rocknummers in teverwerken (ok 90's was ook rock maar denk dat dit toch niet in een Dj set van Regi moet zitten).

Dan iemand die ik nog nooit had horen draaien DJ SASH! en ik vond het zeer goed (zeer commercieel maar dat weet je natuurlijk op zo een party) opende met de nieuwe versie van "equador 2008" en draaide guderende zijn set eurodance en eind jaren 90 sounds en tussendoor wat van zijn eigen nummers (uiteraard) Oa. Bartezz-on the move, Safri duo-Played a live, darude-sandstorm, Dj Jurgen-beter of alone, haddaway-what is love, kernkraft 400-zombie nation, en dan zijn eigen nummertjes encore une fois, stay , mysterieus times

Al bij al een zééér geslaagd feest vond ik, presentatie werd gedaan door 2 mensen van Jim, VJ Jan en op de andere kan ik zijn naam nu niet direct komen.
FenixStyle
quote:
Originally posted by deckard1001
Al bij al een zééér geslaagd feest vond ik, presentatie werd gedaan door 2 mensen van Jim, VJ Jan en op de andere kan ik zijn naam nu niet direct komen.

Ben Roelants van Donna/één. (was ik even blij dat die eikel van een Dimi niet kwam presenteren)
deckard1001
quote:
Originally posted by Devilex
Ik moet Regi blijkbaar gemist hebben, alé zijn aankondiging toch want Innocence heb ik gehoord. Wat smeet Sash trouwens in het publiek?

T-shirts dacht ik
Devilex
Filmpje van 2 Brothers On The 4th Floor gisteren

http://www.youtube.com/watch?v=5YKHEyq5mm8

Bij Culture Beat vond ik het wel jammer dat het niet de originele rapper was, hij rapte althans niet zoals in de originele tracks.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium