return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 
i love the 90's

FenixStyle
quote:
Originally posted by deckard1001
SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers....

Wat Sash draait daar heb ik ook geen idee van.. Zowiezo zullen z'n eigen hits wel aan bod komen, maarja daar vult em natuurlijk geen twee uur mee..

Regi zal vooral een typische eurodance-set draaien vermoed ik, zowat in de stijl van de IL90s-cd..
MikeVee
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:

Culture Club - Mr. Vain
Corona - Rhythm Of The Night
2 Unlimited - No Limit
The Prodigy - Out Of Space
Leila K - Open Sesame

dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet. :clown:
FenixStyle
quote:
Originally posted by MikeVee
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:

Culture Club - Mr. Vain
2 Unlimited - No Limit
Leila K - Open Sesame

dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet. :clown:

Bwa zo'n nummers mag hij van mij zeker al gaan draaien..

Het is dan ook geen "trance classix"-party he, daarvoor kunt ge best naar een Memories-editie in Illusion ofzo gaan.. ;)

Nuja, gezien het grote succes zou het misschien wel geen slecht idee zijn om volgend jaar ook een tweede zaaltje te voorzien met meer club-gerichte 90's-muziek.. :cool:
MikeVee
Tuurlijk moet het geen trance-classics party zijn; maar die nummers is toch niets speciaal, en de kans is zelfs grot dat als hij zo draait de meeste nummers al eens langs gekomen zijn die avond
Ach hij zal wel 5x "waar zijn die handen?" of "Ik wil die handen zien" roepen, en het donna publiek gaat al uit zijn dak.

la vache, free your mind, inside of me, wat aqualords nummers, it was midnight van k-lab, la luna -venus, ... er zijn genoeg eigen producties die in de jaren 90 topnoteringen gehaald hebben of iedereen kende.
Iemand als sash! zal ongetwijffeld wel voornamelijk "zelfgemaakte" producties spelen. En dat is toch wat de mensen willen horen.
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee

Culture Club - Mr. Vain
2 Unlimited - No Limit
Leila K - Open Sesame

Als hij die nummers draait staat het kot toch gegarandeerd in brand.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium