return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
i love the 90's

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Een tante van mij koopt ook kaarten voor de kerstconcerten van Clouseau nog voor het einde van de vorige reeks. Ge hebt dus van die onnozele mensen. :rolleyes:

Ik zou deze party nu niet direct met een concert van Clouseau gaan vergelijken, zijn toch twee verschillende dingen. Bij Clouseau weet je wat te verwachten ... de gebroeders Wouters die hun hitjes brengen samen met eventueel hun nieuwe nummers. Hier gaat het om een party, waarbij het concept wel vastligt, maar waar je de exacte omkadering nog niet van kent (optredens, dj’s ... volgend jaar). Dat zou zijn alsof je nu al tickets gaat kopen van Tomorrowland 2009 waar nog geen enkele DJ van bekend is ...
Devilex
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.

Weet ik, maar ik denk dat dit eerder de uitzondering dan de regel is. Of kunt ge zo nog een tiental events opnoemen? Lijkt me niet zo makkelijk, en al zeker niet om events op te noemen die een jaar op voorhand uitverkopen. Ik denk ook niet dat het hier al vlug zal uitverkopen ... maar je weet nooit

Ik ben blijkbaar de enige die er totaal het nut niet van inziet om hiervan een jaar op voorhand tickets te gaan kopen. Uitverkopen zal het wel niet direct, line-up is onbekend, naar het geld (zo'n €30 zeker) moet ik ook niet kijken ... en dan spreek ik nog niet over wat er volgend jaar mss te doen is. Voor hetzelfde geld heb ik volgend jaar net als nu toch nog iets leukers gepland :)
Bertn
ik zou die kaart allang kwijtgespeeld zijn:p
deckard1001
quote:
Originally posted by FenixStyle
Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep.
Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan..

En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit...

SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium