|
|
| Devilex |
‘I love the 90’s - The party’ uitverkocht!
Wie er nog aan twijfelde... De jaren negentig zijn helemaal terug, en hoe! Alle tickets voor ‘I love the 90’s – The party’ zijn uitverkocht, ook aan de kassa’s zijn er geen tickets meer beschikbaar. Met 21.250 bezoekers in één evenementenhal is ‘I love the 90’s – The party’ meteen de grootste party van het land.
Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van ‘I love the 90’s – The party’ zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website.
JIM zal op 23 april ook een sfeerverslag van de party uitzenden. Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het ging uitverkocht raken. |
Alé nu? Jim en Donna hebben hier ongelofelijk veel reclame rond gemaakt. Het zou me niet verbazen als dit een jaarlijks evenement wordt, er is een heel groot publiek voor.
Edit: welwel, in de best boven mij staat dit al bevestigd. :rolleyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van ‘I love the 90’s – The party’ zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website. |
amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig :eek:
wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig :eek:
Een tante van mij koopt ook kaarten voor de kerstconcerten van Clouseau nog voor het einde van de vorige reeks. Ge hebt dus van die onnozele mensen. :rolleyes: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Bwa het is natuurlijk wel handig om dan in een periode waarin er eens weinig grote events zijn, dan al uw ticket te kopen zodat ge niet plots waar op een maand tijd voor 2-3 parties tickets moet gaan kopen.. Maarja maandag al meteen kaarten gaan kopen, zou natuurlijk wel overdreven zijn :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|