|
|
| Fomas |
| Die 90's-hype zat er al wel langer aan te komen. Het programma I love the 90's loopt nu toch al enkele jaren op Jim TV en er worden hoe langer hoe meer 90's-samples gebruikt in popmuziek. Ook in minder populaire elektronische muziek wordt er weer terug gegrepen naar oudere melodieën gegrepen. De retro-events zijn niet meer op één hand te tellen en vinyl-klassiekers worden constant heruitgebracht. Toch wordt het de laatste weken inderdaad toch overhyped en dit vooral door de dikke vrienden van Donna. Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes. |
|
|
| Fomas |
| Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Fomas
Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes. |
Publiciteit he, niet onbelangrijk :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Fomas
Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op? |
Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep.
Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan..
En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit... |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik ga der uiteindelijk dan toch niet bij zijn ... heb volgende week ne BBQ van ne kameraad en dat heeft toch mijn voorkeur. Mss een ander keertje als der eens een heruitgave van moest komen :)
khad op het laatst nochtans een bijkomende reden gekregen om toch te gaan :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|