return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
i love the 90's

Xilver
eighties > nineties

schijten eurodance verdoemme :p
Fomas
quote:
Originally posted by djcresto
blijter ;)

donna is al ganse week ambiance :p

Het is deze week inderdaad meer dragelijk dan anders. Als je twee weken aan een stuk 8 uur verplicht bent te luisteren naar radio donna in een fabriek als jobstudent kunt ge wel vergelijken. Toch denk ik niet dat er ne zender bestaat die een 90's-week slechter zou invullen dan Donna. Muziek van de jaren '90 wordt er vlotjes afgewisseld met kutmuziek van Milow en "Soko - I'll kill her"(wie maakt da wijf nu eindelijk eens kapot?). Gisteren werd bijvoorbeeld "Adamski - Killer" nog afgebroken na een minuut om daarna op te pikken met de laatste van Alicia ing Keys. Soit, als we de site van het event mogen geloven zal de muziek het Donna-niveau met moeite overstijgen. Hopelijk komt het 12 april tot een gigantische vechtpartij tussen de Donna-aanhang en het anti-Donna-kamp. Mij vindt ge alvast aan het front. Feel it, love it!
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Real
Meh. Donna heeft deze week eurodance verpest voor mij.

Jong real, stop gewoon me werken of zorg ervoor dat je kan luisteren naar wat je wil.

Go for it.

Geef toe, die stomme stage of zelfs werk isnt worth it!
Devilex
Ik heb ook regelmatig eens naar Donna geluisterd maar eerlijk gezegd veel 90's hits heb ik niet gehoord. Ik dacht dat ze de hele dag door 90's muziek gingen draaien, en dan bedoel ik niet de hele dag door eurodance maar ook rock & popnummers uit de jaren 90.
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
dan bedoel ik niet de hele dag door eurodance maar ook rock & popnummers uit de jaren 90.

Die heb ik toch al gehoord ze. Mia, Pearl Jam, The offspring, babylom zoo enzovoort.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium