return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp

lievez
quote:
Originally posted by De Geert
Wegens vervoersproblemen ga ik toch ook thuisblijven.
Ik heb niet veel goesting om weer 2u op trein/tram/bus te zitten om dan in een overvolle Noxx mij het zweet uit het lijf te staan dansen tot 4u, en dan nog niet eens naar huis geraken omdat het openbaar vervoer dit nog wat te vroeg vindt om al terug in actie te schieten...:rolleyes:

Diegenen da wel gaan, have fun!

idem... spijtig genoeg :)
BZRK
Hoe lang zou de rij buiten ondertussen al zijn? :stongue:
djcresto
7 miljoen luisteraars, kvind dat gelijk niet slecht :D
Gladius
ik ben al terug (broer was moe en we zijn na de set van Aly&Fila doorgegaan). Het zat niet zo propvol als iedereen voorspelde denk ik. Er was niet echt veel plaats, maar toch net genoeg om wat te bewegen. Naarmate het later werd merkte ik wel dat het voller & voller werd. De rij buiten was wel best lang, maar dat was wel te verwachten. Om 19h50 waren we aangekomen en ik denk dat we om 20h45 binnen waren. De 'e-tickets' moest ge wel afgeven, maar ik denk eigenlijk wel dat ge anders ook wel binnen geraakte.
Ik heb dus enkel het laatste kwartier van Dj Shah gezien, en dan Mike, O'Callaghan & Aly & Fila. Shah was ok, spijtiggenoeg heb ik Coral Sea gemist. Dat afschuwelijke nummer dat hij met Armin gemaakt heeft kon uiteraard niet ontbreken, maar hij sloot toch mooi af met Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix). Mike z'n set was ok; begon met Delerium - Silence (wel een matige remix), en er zaten een tweetal, voor mij onbekende, trancebommen in. Al bij al een meevaller dus. Over John O'Callaghan ga ik niet veel woorden vuilmaken; buiten een remix van Carte Blanche draaide hij platte tech, naar het einde toe een paar matige trancertjes. Het was vooral wachten op het Egyptische duo. Ze begonnen matig (armin vocal), maar daarna volgde zalige platen als Re:Locate ft. Menno de Jong - Spirit, Akesson - Perfect Blue, Aly & Fila - Lost Language en warempel Rapid Eye - Circa Forever (wel een remix) elkaar op.
Hopelijk draait Armin veel van z'n eigen recent werk zodadelijk, zodat ik niet voor niets ben vertrokken =). Al bij al leuk avondje, blij dat ik afgekomen ben.
Noxx is wel ok I guess (ben wel enkel in de main geweest); niet te warm, geluid was best goed (niet te hard), enkel spijtig dat ze gene laser hebben.
M'n broer heeft aardig wat filmpjes gemaakt, kzal zien of ik er 1 vd dagen wat kan van uploaden.
Loraine
Helemaal vergeten in te tunen :eek:
Wel benieuwd of der Schulz zo zalig draait in A'pen als gisteren in Leiden :)

[edit]OMG...de kaas-fase is evident gearriveerd :nervous: Nu nog een kwestie van tijd en Armin gaat Katana beuq-meuk draaien :o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium