|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
|
|
|
| Zjokke1977 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Bij Tiesto werd er toen ook niet naar een lidkaart gevraagd, al heb ik er aan de kassa me wel eentje gekocht aangezien ik zowiezo nog wel eens in Noxx zal komen.. |
Ha interessant. En zo'n lidkaartje vast krijgen, duurt da lang? (vragenlijsten, en kweetni wa nog allemaal?) -> daar heb ik een hekel aan. :)
Hoedanook ik ga eerst en vooral op 30 april naar matt darey en solarstone in illusion. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
Ha interessant. En zo'n lidkaartje vast krijgen, duurt da lang? (vragenlijsten, en kweetni wa nog allemaal?) -> daar heb ik een hekel aan. :)
Hoedanook ik ga eerst en vooral op 30 april naar matt darey en solarstone in illusion. |
Gewoon ff papier met uw naam, adres, telefoon, e-mail,... invullen en die worden vervolgens opgeslagen op de kaart. Paar minuutjes dus. (kaart kost wel vijf euro) |
|
|
| Mystique |
| blijft min leeftijd nu ook 18? of passen ze dat ook aan? (zou heel wat jong volk ineens kunne wegjagen :P) |
|
|
| Vishnu |
Ik ga der ook zeker bij zijn.
Da van daags voordien in Illusion klinkt ook niet mis :) Iemand een idee van de inkom voor dit soort event (10€ as usual of..?) en is er toevallig een Kempenaar met een strak carpool-voorstel?.. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Da van daags voordien in Illusion klinkt ook niet mis :) Iemand een idee van de inkom voor dit soort event (10€ as usual of..?) en is er toevallig een Kempenaar met een strak carpool-voorstel?.. |
Zoals steeds vijf euro voor middernacht, tien euro na middernacht. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|