|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
de verplaatsing naar de Noxx brengt dus met zich mee dat het nu hoogstwss wel betalend zal zijn, en dat er wss verschillende dj's tegelijk zullen spelen?
En qua opeenplakken: zit die Noxx altijd vol dan ofzo? Trance is hier toch helemaal niet populair meer? Wie kent er nu één van de dj's, uitgezonderd Armin? |
niet vergeten dat dit event ook veel volk uit het buitenland trekt hé. Verder weet ik natuurlijk niet of het normale NOXX volk aanwezig zal zijn aangezien het op donderdag normaal gratis inkom is (allez, zo heb ik van fenixstyle begrepen). Voor Tiësto was der in ieder geval voldoende statisch NOXX volk aanwezig (koste toen €40) ... zelfs als die niet komen gaat ge nog altijd met die overvloed buitenlanders zitten vermoed ik
of het betalend wordt weet ik niet trouwens, maar het zou mij niet verwonderen ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by christina
ik ga WEL nog altijd :clown: |
+ 1, en das dan al wa meer plaats voor ons me al die zagemanne :p En hoopt is dat betalen is! Op voorwaarde dat er een voorverkoop doorgaat toch, zodat ge 100% zeker zijt binnen te kunnen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Het zou mij daarbij ook niet verwonderen als het nu wél betalend wordt, hetgeen de aantrekkelijkheid van het event enkel maar minder maakt. |
Voorbarig, juist. |
|
|
| Antony |
| Op armadaevents ist nu ook aangepast. 20u tot 7u zelfs. Ga me een lang nachtje worden. En kmoet om 7u30 beginne dien vrijdag :p Kan goe uitkome. Kverwacht dan wel Armin erges int midden en ni als slotnummer. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
Op armadaevents ist nu ook aangepast. 20u tot 7u zelfs. Ga me een lang nachtje worden. En kmoet om 7u30 beginne dien vrijdag :p Kan goe uitkome. Kverwacht dan wel Armin erges int midden en ni als slotnummer. |
Op 2 mei werken? Dan zal u pré voor dienen dag dat wel compenseren zeker? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|