|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Op armadaevents.com staat als uren: 23.00 - 05.00.
Ze mogen wel eens duidelijke info geven, dit komt maar amateuristisch over om 2 weken voordien nog alles te wijzigen. |
Met wat geluk gaat het aantal aanwezigen daardoor naar beneden :p |
|
|
| Devilex |
Toen het 2 jaar geleden in de Asta was was het toch ook in een discotheek?
Het lijkt wel of trancefeestjes hier vervloekt zijn (cfr 20 Years Illusion dat op een walgelijke manier afgevoerd is geweest) |
|
|
| FCB_Fanatic |
zoals het er nu uitziet ben ik eerder geneigd om hiervoor te passen. Ik ga dan liever de dag ervoor naar Illusion, daar komt ook schoon volk draaien :D. En aangezien ik die woensdag gewoon ga werken zal het een vermoeiende dag en nacht worden (ik zal waarschijnlijk >24u wakker zijn). Het lijkt mij dan ook beter het event aan mij voorbij te laten gaan. Zeker omdat mij op vrijdag weer een vermoeiende dag te wachten staat (en ik opnieuw in Antwerpen moet zijn).
Ook de hele omkadering staat mij niet aan: verandering van locatie naar NOXX. Ik heb echt geen zin om daar ne hele avond op elkaar geplakt te staan. Het zou mij daarbij ook niet verwonderen als het nu wél betalend wordt, hetgeen de aantrekkelijkheid van het event enkel maar minder maakt. |
|
|
| christina |
| ik ga WEL nog altijd :clown: |
|
|
| Gladius |
de verplaatsing naar de Noxx brengt dus met zich mee dat het nu hoogstwss wel betalend zal zijn, en dat er wss verschillende dj's tegelijk zullen spelen?
En qua opeenplakken: zit die Noxx altijd vol dan ofzo? Trance is hier toch helemaal niet populair meer? Wie kent er nu één van de dj's, uitgezonderd Armin? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|