|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
|
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
bescheten line up, komaan, typische ASOT brol die je daar gaat horen |
ASOT-brol op een ASOT-feestje, lijkt me nogal logisch he :p
Ik vind dat we weinig redenen tot klagen hebben. Het is een live editie van ASOT, dus is het niet meer dan logisch dat men voor dj's kiest wiens sound wekelijks te horen is in ASOT. Dat er originelere line-ups bestaan dat weet ik ook wel, maar dat is niet de bedoeling van zo'n ASOT-party.
Gevestigde waarden als Armin, Markus, MIKE,.. + een deel opkomende namen die hun debuut in België zullen maken. Dat allemaal voor de zeer gunstige prijs van 0 euro... Ik denk dat we toch al wel slechter feestjes gehad hebben in Vlaanderen ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
ASOT-brol op een ASOT-feestje, lijkt me nogal logisch he :p
|
Dat hoeft in ieder geval niet noodzakelijk zo te zijn. De tracks die Armin bijvoorbeeld grotendeels in zijn ASOT's draait, vind ik over het algemeen vrij deprimerend, en boeien mij zelden (ik heb daarom ook ongeveer een jaar niet meer naar een volledige asot geluisterd). Toch heb ik mij enorm geamuseerd op de laatste set die ik live heb gezien van Armin (op TL 2007). Hij kan mij dus in ieder geval live wel bekoren, terwijl de laatste echt goeie asot die ik gehoord heb van hem aflevering 223 moet geweest zijn.
Daarnaast heb je nog Markus Schulz en M.I.K.E. die in goeie doen ook altijd leuk zijn. En de rest zie ik als een extra'tje ... waarbij ik vooral van Shah niet teveel verwacht :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
zeer gunstige prijs van 0 euro... |
Dat had ik zelfs nog niet gelezen. 0€ voor zo'n namen:crazy: Wie nu nog klaagt krijgt slaag op zijn bloot gat:p
Ik moet die dag nog naar een communiefeest maar het kan goed gebeuren dat ik nog eens langs kom:) |
|
|
| Kaidreas |
| hoeveel is den inkom? en is het gratis na 1 uur :) |
|
|
| Krisix |
| 20 eurokes neertellen aan den inkom en na 1u zulde zonder probleem binnen geraken :). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|