return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp

Antony
die is opt forum komen bedanken voor de vele stemmen. maar daar is ook nog nergens iets gerept over een annulatie vant gebeuren???
Magistrate
quote:
Originally posted by Antony
die is opt forum komen bedanken voor de vele stemmen. maar daar is ook nog nergens iets gerept over een annulatie vant gebeuren???

anders is jouw Event op Facebook voor niks :D
Antony
quote:
Originally posted by Magistrate
anders is jouw Event op Facebook voor niks :D

Tis dermee dak me echt wel zorgen maak :D Nee khoop dat echt wel doorga. Goei herinneringen aan 300, en 350 in mennen achtertuin zou nen droom zijn. + Zou heel wa vrienden toch beetje trance kunnen leren kennen en ze daarna makkelijker meekrijgen naar kostelijke events...
Magistrate
quote:
Originally posted by Antony
Tis dermee dak me echt wel zorgen maak :D Nee khoop dat echt wel doorga. Goei herinneringen aan 300, en 350 in mennen achtertuin zou nen droom zijn. + Zou heel wa vrienden toch beetje trance kunnen leren kennen en ze daarna makkelijker meekrijgen naar kostelijke events...

ja kheb zo ook al wat vrienden uitgenodigd, daarom.. zou je kunnen die guest list op FB op public zetten zodat ik kan zien wie van hen al bevestigd heeft?
Antony
quote:
Originally posted by Magistrate
ja kheb zo ook al wat vrienden uitgenodigd, daarom.. zou je kunnen die guest list op FB op public zetten zodat ik kan zien wie van hen al bevestigd heeft?

gedaan nu, optie wask effe vergeten denk...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium