|
|
| Fray Dee |
| quote: | Originally posted by MennoB
Zeker aanwezig.. Dag erop rijden we 's nachts aan voor vakantie, dus geen betere manier om je vakantie te beginnen! :D |
Zeker lekker gaar opweg naar Kroatie daarna.:toocool: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
't Moet wel heel goed zijn wil ik me dit jaar weer in die extrema drukte gaan begeven, tegen betaling nog wel.
|
Ik weet niet of je op vorig jaar doelt, maar het was toen hardstikke goed te doen, even een piekje van een uurtje ofzo, maar voor de rest had je bewegingsvrijheid zat. Vond het een topfestival! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Ik weet niet of je op vorig jaar doelt, maar het was toen hardstikke goed te doen, even een piekje van een uurtje ofzo, maar voor de rest had je bewegingsvrijheid zat. Vond het een topfestival! |
Ik doel op de afgelopen drie jaar. Sommige delen als de mainstage waren gewoon echt no-go area's. Ik was even bij Bookashade gaan kijken. De hele tijd mensen die tegen je aan staan/lopen, daar kan ik echt niet tegen. Hetzelfde verhaal als je je op het terrein van A naar B wilde begeven. Ik heb er niet zo heel veel last van gehad afgelopen editie omdat ik enkel in de niet-populaire Border/lake side/techno areas heb gestaan en niet op allerlei smsjes van 'he kom effe hierheen' ben ingegaan. Extrema is in Best gewoon totaal uit zijn voegen gegroeid. Bovendien heerst er al jaren amper sfeer, misschien niet in de laatste plaats omdat 90 procent van het publiek de door Extrema met zeer veel zorg geselecteerde line-ups steeds weer bestempeld als 'kut'. Zo nu weer even genoeg gezeik. :tongue2 |
|
|
| leopoltv |
kom maar op met die line-up!
ik hoop op Booka shade:tongue3 |
|
|
| Ruiz |
| Booka is nu wel een beetje passe denk je niet |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|