|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Gezien het aantal zijn die feestjes blijkbaar behoorlijk lucratief :D
Jammer maar helaas, altijd te ver voor mij. |
Helaas en jammer ja, Alex. :disbelief
Ik zou -alsk jou was- de feesten in juli in Holland maar in je agenda zetten: Luminosity, Intuition Summer Event etc etc :p |
|
|
| Loraine |
Zo maar eens spullekes pakken en die kant op :D
Beheurlijk veel zin in dit feest :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
Eindelijk die ouwe dwaas eens gezien :D
En Jonas :eek: Vette set! Net toen ik dacht dat z'n set de verkeerde kant op zou gaan knalde 'ie Mindcircus erin :D :D :D Eind goed al goed :toocool: |
|
|
| Loraine |
Zeer geslaagde kick-off van Solarize Events!
Alleen Dazzle niet meer meegemaakt, maar verder een erg gevarieerd aanbod van sets! Wat ei al aangaf: De nieuwe stijl van Jonas bevalt mij ook uitstekend! Galen wist me ook zeer positief te verrassen met een set die uit één brok emotie bestond en me menigmaal kippenvel heeft bezorgd!
Leon en Cliff wisten een sublieme combi neer te zetten van tech(niek) en trance. Wardt draaide een lekker gemeleerde set en wist het publiek goed op te zwepen.
Erg gezellige nacht wat proeft naar meer :D
Dit belooft een mooie zomer te worden met de events van Solarize, Luminosity en Intuition Summer Event! Heb er zin in! :toocool:
Dank gaat uit naar Ei die ons veilig "thuis" gebracht heeft! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Eindelijk die ouwe dwaas eens gezien :D
|
Ja eindelijk ook jou eens gezien :D
Dinsdag elkaar misgelopen, ook al was je er alleen voor Galen.
En nu elkaar ontmoet :)
En leuk om ook Loraine ontmoet te hebben. Eindelijk weer eens wat NLTA's ontmoet, naast al die PF-ers en buitenlandse TA's die ik veel ontmoet :)
Was een topfeest. GENOTEN is het woord voor deze prachtige avond.
Organisatie was top,de dj's, de muziek, de mensen.
Mag voor mij zsm weer een Solarize feestje komen :toocool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|