|
|
| Remofski |
| quote: | Originally posted by Config
Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk.. |
Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. :eyespop: Een muzikaal genie als je het mij vraagt.
| quote: | | In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u. |
Gelijk op Trance Energy zeker? :nervous: Brrrr, nee bedankt. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Remofski
Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. :eyespop: Een muzikaal genie als je het mij vraagt.
|
vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste.
Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste.
Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage? |
volledig akkoord met deze post. Le Saux en YDR waren echt stukken beter dan Ottaviani, die eigenlijk niets meer dan degelijk was. En hoewel ik er eigenlijk op hoop dat Tiësto gaat afsluiten, zou het mij ook niet verwonderen dat A&B afsluiten op de main.
| quote: | | Gelijk op Trance Energy zeker? :nervous: Brrrr, nee bedankt. |
idd, dat was alles behalve een succes :p |
|
|
| Remofski |
Le Saux heb ik door omstandigheden voor een groot deel gemist, maar wat ik ervan hoorde, vond ik wel goed. Niet zoooo goed als GO, maar hij deed zen best natuurlijk. ;) YDR vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen: op The Rebel na, vond ik zijn set heel teleurstellend en te hard. En srry, maar ik ben Nu NRG to da bone vrees ik, Giuseppe draaide al mijn lievelingsplaten van hem zowat. Had hij nu nog G&M Project - Sunday Afternoon (Nu NRG mix) gedraaid, hadden ze mij daar mogen buitendragen achteraf.
Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's. |
MArk Sherry heeft precies echt wel uwe hele avond verpest :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|