return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)

Devilex
Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook é.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook é.

Dat besef ik maar al te goed. Maar vermits ze na de 2007 versie zeiden om joof dit jaar weer te zorgen, had ik er wel enigzinds op gehoopt. Gezien de huidige line-up lijkt de kans mij inderdaad ook niet zo groot meer dat joof nog geboekt zal worden, enerzijds budgetair, anderzijds ook doordat ze reeds 6 namen op de line-up hebben staan waarvan ik vermoed dat zowel Astral Projection als Yahel toch al 2u draaien.

blijf het wel jammer vinden, joof zn set was vorig jaar de beste die ik gedurende het hele weekend heb gehoord. En ook zn set in Illusion vond ik vetjes :D
Remofski
Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt. ;)
Config
quote:
Originally posted by Remofski
Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt. ;)

Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk..
Push2005
Tiësto

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium