return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Wielerseizoen 2008

Devilex
Het wielerseizoen is weer van start gegaan. Dus best een draadje openen speciaal hiervoor. Hier alvast een lijstje van de belangrijkste voorjaarsklassiekers:

1/3 Omloop Het Volk
22/3 Milaan-Sanremo
6/4 Ronde van Vlaanderen
9/4 Gent - Wevelgem
13/4 Parijs - Roubaix
20/4 Amstel Gold Race
23/4 Waalse Pijl
7/5 Luik - Bastenaken - Luik
1/6 Rund u/d Henninger Turm
Antony
quote:
Originally posted by Devilex
1/3 Omloop Het Volk

mijn wielerprono voorjaar kan al nimmer stuk :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex
Het wielerseizoen is weer van start gegaan. Dus best een draadje openen speciaal hiervoor. Hier alvast een lijstje van de belangrijkste voorjaarsklassiekers:

1/3 Omloop Het Volk
22/3 Milaan-Sanremo
6/4 Ronde van Vlaanderen
9/4 Gent - Wevelgem
13/4 Parijs - Roubaix
20/4 Amstel Gold Race
23/4 Waalse Pijl
7/5 Luik - Bastenaken - Luik
1/6 Rund u/d Henninger Turm

De E3-prijs niet vergeten, waar Boonen dit jaar voor zijn 5de (!) zege op rij kan gaan. :)

Voor morgen verwacht ik Boonen deze keer wel, en vooral de vandaag verbazend sterke Hushovd. En hopelijk ook O'Grady, die vandaag precies uitgevallen of afgestapt is :conf:
Devilex
Ik denk dat O'Grady toch ook ver fin de carière aan het komen is, niet vergeten dat hij enorm zwaar ten val is gekomen ook in de Tour.
Vorig jaar heeft hij nog een orgelpunt kunnen plaatsen door Parijs-Roubaix te winnen dus zou me niet verwonderen dat hij er dit of volgend jaar een punt achter zet.

Ofwel is hij van plan om de Ronde Van Vlaanderen is te winnen voor zijn laatste seizoen ;)
Jasperovitsj
Van die van in de Tour is hij volledig hersteld hoor, en hij mikt dit jaar wel degelijk terug op de klassiekers waarin hij vorig jaar ook zo goed was. Ik zou hem niet in de ploeg zetten moest hij niet van plan zijn om te presteren. Zijn voorbereiding was ook goed, en hij was niet ziek of geblesseerd ofzo, daarom dat ik zo verrast ben. :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium