|
|
| Jasperovitsj |
Gertje Steegmans is indrukwekkend bezig in Parijs-Nice. Gisteren in een sprint met een serieus hellende aankomst Hushovd en Gilbert op 20 meter gefietst, en vandaag klopt hij Hushovd weeral in een sprint met 4, na héél slim gekoerst te hebben in de laatste 10 kilometer. :eyes:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik hem niet in mijn voorjaarsploeg gestoken heb :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Is Oscar Freire klaar voor Milaan-Sanremo of wat. Wat een machtig nummer om Pozzato en Di Luca in een sprint bergop te kloppen. :eyes:
En hoe sterk is Cancellara niet bezig, die gaat er ook staan volgende maand... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Primavera in de sneeuw?
WIELRENNEN Krijgen de weersvoorspellers gelijk, dan staat de renners zaterdag een bijzonder barre tocht te wachten van Milaan naar Sanremo. De Italiaanse lenteklassieker zou immers getrakteerd op regen en het zou hooguit een graad of tien warm worden. Op de Passo del Turchino, 532 meter hoog, is er zelfs sprake van sneeuw. (pdk) |
Dat zou wel zalig zijn :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Meh, kleine anticlimax toch wel. Heel sterk van Cancellara, daar niet van. Maar iedereen in dat groepje weet dat hij nog gaat jumpen, waarom hem dan zo makkelijk laten wegspringen? |
|
|
| Config |
| Jammer.. Gilbert moest gewonnen hebben, maar denk dat ie na zijn slipper bergaf beslist heeft om zich dan toch maar terug te laten inlopen.. jammer dat hij het niet gewaagd heeft om Cancellara te volgen, want daar is ie toch zeker toe in staat |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|