|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Xilver
Om te beginnen zou'k al iets concreet willen weten ipv al 2 jaar aan een stuk overal teaserkes te moeten zien :) |
wat concreet is, is 2008 dat al duidelijk ingevuld staat op de 'flyer' in Release ;) |
|
|
| Xilver |
| Da's al iets. Als we nu Sensation-toestanden kunnen vermijden waarbij alle kaarten vrijwel uitverkocht zijn voor we iets van een lineup weten, dan ben ik content :p |
|
|
| Devilex |
Ik vind 27 september wel al wat laat voor een outdoor, en in die periode zitten we ook altijd met Illusion in het Sportpaleis.
Ik had veel liever een indoor editie gezien in december ofzo. |
|
|
| Krisix |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik had veel liever een indoor editie gezien in december ofzo. |
Misschien eerder in de trend van Convertible enkele jaren geleden in Antwerpen. Was toen ook plezant event :p. Kleinschalig, goeie sfeer en meer de mogelijkheid misschien tot line-up qua opkomend talent. Zou een goeie richting zijn peis ik voor AIB. Direct grootschaligs zal al moeilijk zijn om naam event te verdedigen en nu zijn er veel grootschalige zaken van eigen makelij: TL, Sensation,... en ook van andere organisatoren.
Kzou dat precies liever hebben dus, goeie aanvulling naast Tomorrowland (groot, outdoor), Sensation (groot, indoor) en dan AIB (klein, indoor) :cool:. |
|
|
| Devilex |
| Lotto Arena zou toch perfect zijn? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|