return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Aib 2008???

Remofski
Ik dacht dat AiB was afgevoerd omdat ID&T dat had overgekocht om concurrentie met Tomorrowland te vermijden? Me dunkt schiet ID&T zich in de eigen voet als ze 2 festivals zo kort opeen organiseren, zeker als je internationaal rekening houdt met Mysteryland, Nature One, Dance Valley, enz.

Nu ja, ik zou het niet erg vinden alleszins. Als het een schappelijke prijs is, pik ik zowel T-land als AiB wel mee.
E-motion_error
Neen, de organisatoren van AiB hebben een overeenkomst met ID&T (NL) om de naam ID&T en de namen van evenementen als Sensation te gebruiken(+ verdere samenwerking natuurlijk).

Het lijkt 27 september te worden, Ida Engberg staat dan gebooked op "Antwerp on Fire", indien dat klopt zal het niet in het Sportpaleis zijn dus wsl outdoor.

Naast Tomorrowland ook nog AiB en wsl Q-Base...wordt een drukke festivalzomer hier
Wildfir3
Het ging idd wel eens tijd worden dat we terug een AIB'ke kunnen doen. Zo lang het in de trend is van de oude AIB's, zal ik dolenthousiast zijn. Maar gooi het aub niet vol met tweederangs dj's..
FredNova
als het de gekende/groostste namen zijn is het steeds 'tzijn weer dezelfde'... als het iets mindere goden zijn (opkomend top talent ofzo) dan ist ook ni goed...

soit

ik kijk uit naar Tomorrowland! :eyes:
Xilver
quote:
Originally posted by FredNova
als het de gekende/groostste namen zijn is het steeds 'tzijn weer dezelfde'... als het iets mindere goden zijn (opkomend top talent ofzo) dan ist ook ni goed...

Om te beginnen zou'k al iets concreet willen weten ipv al 2 jaar aan een stuk overal teaserkes te moeten zien :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium