|
|
| Antony |
| Tot het er uiteindelijk van komt, en dan begint het gebash op id&t over de slechte namen, prijs en organisatie. Ahle, das't geen ik in de sterren lees :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
Tot het er uiteindelijk van komt, en dan begint het gebash op id&t over de slechte namen, prijs en organisatie. Ahle, das't geen ik in de sterren lees :p |
Logisch gevolg toch als je een concept onderuit haalt en vervolgens 3 jaar ophyped met nul resultaten.
Op AiB stond de hele wereldtop te draaien tegen een goede prijs dus ik verwacht nu niets minder. |
|
|
| Antony |
| Kgeef u geen ongelijk. Ma ik zou er ietsje minder hongerig naar uitkijken om ni teleurgesteld te worden... |
|
|
| Krisix |
Voila ;) !
Tja, doordat het evenement gestopt is kunt ge daar zowa 'cult' rond doen en steeds na een ander soortgelijk evenement zeggen van "Antwerp is Burning vonnek toch beter" :). Het was ook goed de edities dat ik meegemaakt heb, het waren voor mij ook +/- de eerste echte DJ-festivals dat ik gedaan heb. Hopelijk wordt het goed aangepakt en proberen ze wat in dezelfde lijn te denken van toen. De kans om te falen kan inderdaad wel groter zijn dan een festival dat vanaf nul begint zonder faam. Al bij al, een DJ-festival erbij in eigen regio is altijd leuk meegenomen. Hopelijk kan de leuke en 'intieme' sfeer wel terug bereikt worden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|