|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
mwah, ik durf wel te beweren dat TE niet zo snel was uitverkocht door Tiesto, maar door de status van het feest zelf! |
Nou bij de voorgaande jaren duurde het wel wat langer geloof ik..
Tijssie just sales. Ik denk dat Armin trouwens nooit zo geworshipped zal worden als Tiesto ooit geworshipped was, ook al gaat ie nog zo hoeren. :stongue: |
|
|
| Donna |
Nouwwwwwwww ik denk dat Tijs zn verschijning echt wel veel invloed heeft.
Ik voel een licht opgejaagt iets van binnen wat zegt snel kaarten te kopen en andere jaren wacht ik eerst t weerbericht altijd af.
gezeik. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Ik denk dat Armin trouwens nooit zo geworshipped zal worden als Tiesto ooit geworshipped was, |
Hoeft ook niet, al denk ik dat Armin binnen de trancescene zelf toch echt wel als de beste wordt gezien over de afgelopen jaren. Tiesto is populair bij de dagjesmenschen. |
|
|
| basvh |
ik zie net dat er op 12 juli weer een ouderwetsche parade komt in berlijn incl. weer een zooi pre-parties. Even afwachten dus.
Las trouwens op partyscene dat er dit jaar 54.000 man op DV kunnen en dat ze een heel groot gedeelte van de tenten en areas op een ander stukkie terrein gaan neerzetten. Meeste tenten komen niet meer op dat stuk weiland maar naar schijnt in kleinere valleitjes aan de andere kant. |
|
|
| Massive84 |
Als Tosti net zo goed draait als in Trance Energy, zal het mij weinig schelen.
Maandag start, Sensation online verkoop. Enige line up info? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|