|
|
| Massive84 |
| hoe snel is dat meteen uitverkocht? Wil wat vrienden overtuigen om mee te gaan :). Wil er zeeeeeeeeker bij zijn! |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Massive84
hoe snel is dat meteen uitverkocht? Wil wat vrienden overtuigen om mee te gaan :). Wil er zeeeeeeeeker bij zijn! |
ik ook. en dat overtuigen duurt soms lang, dus hopelijk zijn die kaarten niet 1-2-3 de deur uit :p |
|
|
| TranceFool |
| God, laatste jaren heeft DV problemen uit te verkopen.....ene Tijs gaat een paar baggerplaten aan elkaar draaien en het zou meteen uitverkocht zijn? Lijkt me een beetje overdreven. En anders is het echt belachelijk. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by TranceFool
God, laatste jaren heeft DV problemen uit te verkopen.....ene Tijs gaat een paar baggerplaten aan elkaar draaien en het zou meteen uitverkocht zijn? Lijkt me een beetje overdreven. En anders is het echt belachelijk. |
Het is idd belachelijk maar zeker dat het uitverkocht raakt als ze daarmee gaan adverteren... |
|
|
| Ultravibe! |
| mwah, ik durf wel te beweren dat TE niet zo snel was uitverkocht door Tiesto, maar door de status van het feest zelf! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|