return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound

Unique2701
quote:
Originally posted by basvh
ik zie net dat er op 12 juli weer een ouderwetsche parade komt in berlijn incl. weer een zooi pre-parties. Even afwachten dus.

bron?
Asperge
quote:
Originally posted by Massive84
Als Tosti net zo goed draait als in Trance Energy, zal het mij weinig schelen.

Maandag start, Sensation online verkoop. Enige line up info?

Dat was gister en is nu uitverkocht:toothless

quote:

AMSTERDAM - Dansfeest Sensation White was, inmiddels haast volgens traditie, zaterdag in no time uitverkocht. Dat heeft de organisatie laten weten.

De organisatie verkocht in totaal 38.000 kaarten.

Het evenement wordt dit jaar gehouden op 5 juli, andermaal in de Amsterdam Arena. Sensation wordt inmiddels in verschillende steden in de wereld georganiseerd.

Black

Sensation White staat bekend als het populairste dancefeest in Nederland. De kaartverkoop voor tegenhanger Sensation Black, dat een week later wordt gehouden, gaat volgende week zaterdag van start. De 'zwarte' editie van Sensation staat garant voor donkerdere en hardere dancemuziek.

Onlangs was er een feest in Chili, binnenkort zijn nog feesten in Sint Petersburg, Boedapest, Antwerpen en Melbourne.

:toothless

En 100% zeker dat TE veel sneller was uitverkocht dan andere jaren omdat Tiesto op de line-up stond
Donna
Sja,wij hebben toch alvast maar DV kaarten gekocht;)
Muppy
quote:
Originally posted by Asperge
Dat was gister en is nu uitverkocht:toothless

:toothless

En 100% zeker dat TE veel sneller was uitverkocht dan andere jaren omdat Tiesto op de line-up stond

ik blijf het zulke bull vinden dat ze de line-up niet bekend maken...:whip:
AirPole
Denk dat ik dit jaar ook maar eens heen moet. Toch een schande, dat ik er nog nooit geweest ben.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland