|
BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u
|
|
|
| Magistrate |
| kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker :) en gezien de lage scores .. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Zehra
zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest.
ik vind dit echt niet kunnen |
tzijn idd wel veel tips :)
ik heb de samples nog niet beluisterd, maar obv hetgeen ik hier zie zijn ze ook nog eens vrij "expliciet". Als er vroeger al ooit tips werden gegeven waren die toch echt wel minder duidelijk, hier wordt zelfs de naam vrijgegeven :p
edit: zijn dat trouwens tips over tracks die nog niet zijn geraden? Want anders is het ook niet eerlijk hé. |
|
|
| Magistrate |
| mja we zullen zien of ze veel zullen helpen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Magistrate
kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker :) en gezien de lage scores .. |
Bwah, in welke zin is dat eerlijker? Niemand kan uit deze tips meer of minder voordeel uit halen, dus aan de scores zal dat echt niet veel veranderen, buiten het feit dat ze wat hoger zullen liggen. Maar de stand blijft in principe onveranderd.
Doorheen de 30+ contests is er een systeem gegroeid van individuele feedback via mail, waarbij de contestmaker tips kon geven op basis van elke inzending. Wat mij dan weer eerlijker lijkt. Waarom zou je dat nu ineens veranderen? :) |
|
|
| Zehra |
ik heb niet gezegd dat je me tips moet geven + ik heb ook niet bij elk nummer zitten gokken. als ik ergens een artiest + titel bij geef verwacht ik toch wel punten er op, ook al ist maar nul
vb uit id contest 13
37. seyton - the drake equation(?) 0/2
dat is feedback waar je iets mee kan! je weet dat 't een nummer zonder remixen is bvb |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|