return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u

Push2005
Als iemand zich trouwens geroepen voelt om de volgenden te maken; doe maar... :p
Magistrate
Zoals je kunt zien was het heel spannend aan de top: slecht 1,5 verschil..
Tussen 23 en 00u heb ik nog 9 updates ontvangen, dus ik had het te druk om ze hier nog te posten.

Het was de eerste keer dat ik deze contest organiseerde en eerst was ik zelfs bang dat hij te makkelijk zou zijn.. dat bleek dus niet het geval.
Wel een opvallend sterke prestatie van zowel Push2005 als van Zehra, er zitten enkele plaatjes tussen die ik zelf niet zou herkend hebben :p

Bedankt aan alle 8 deelnemers en op naar de volgende contest !
Config
ik wil best wel es ene maken, maar kheb nu ni meegedaan :p

congrats aan de push en zehra, en aan magistrate, die selectie ziet er mooi gevarieerd uit :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
Als iemand zich trouwens geroepen voelt om de volgenden te maken; doe maar... :p

Zehra dan hé :)
Krisix
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zehra dan hé :)

Hoe komt dat gij ni mee deed Vega? Precies toch wel de contest gevolgd van in't begin al, maar zien uwe naam ni tussen de deelnemers staan :p.

Kwil desnoods ook wel ene in elkaar boxen moest Zehra (of Real, the next in ranking) niet willen, alé ben wel nog niet op de hoogte van't algemeen beeld van de contesten. Maar ééntje nog maar meegedaan. Achteraf mss ene anders moest ik er ooit is ééntje winnen :D.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium