|
Ultra Music Festival @ Bicentennial Park, Miami (FL, USA) 28 & 29 Maart 2008
|
|
|
| Ouwe Dwaas |

Het afsluitende festival van de Winter Music Conference in Miami die 2 dagen duurt:
ULTRA MUSIC FESTIVAL
Datum: 28 & 29 Maart
Plaats: Miami, Florida
Land: USA
Dit jaar is het de 10e editie en die wordt groots uitgepakt, met hele grote namen in de line-up.
Zoals Tiesto, Junkie XL, Deadmau5 Live, Paul van Dyk Live, Carl Cox, Armin van Buuren, Eric Prydz, Ferry Corsten en UNDERWORLD LIVE!!!
Dit is de website met de gehele line-up en waar je ook oa de tickets kan bestellen:
www.ultramusicfestival.com
Zijn er nog meer mensen hier van NLTA die volgende maand naar Miami gaan om oa dit festival te beleven, maar ook naar de Winter Music Conference gaan? |
|
|
| Chicane |
| Kan JunkieXL mixen dan? Vast weer een pre-mixed CD in de lade mieteren en net doen alsof :p |
|
|
| Fkwebeman |
| Als ik er toch eens geld voor had. :( :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Als ik er toch eens geld voor had. :( :D |
+399932
Dit staat er hoog op mijn 'Things I Must Do Before I Die' lijstje ja! Zoniet bovenaan.. |
|
|
| copahc |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas

Het afsluitende festival van de Winter Music Conference in Miami die 2 dagen duurt:
ULTRA MUSIC FESTIVAL
Datum: 28 & 29 Maart
Plaats: Miami, Florida
Land: USA
Dit jaar is het de 10e editie en die wordt groots uitgepakt, met hele grote namen in de line-up.
Zoals Tiesto, Junkie XL, Deadmau5 Live, Paul van Dyk Live, Carl Cox, Armin van Buuren, Eric Prydz, Ferry Corsten en UNDERWORLD LIVE!!!
Dit is de website met de gehele line-up en waar je ook oa de tickets kan bestellen:
www.ultramusicfestival.com
Zijn er nog meer mensen hier van NLTA die volgende maand naar Miami gaan om oa dit festival te beleven, maar ook naar de Winter Music Conference gaan? |
are you just going to miami for the weekend? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|