|
Ultra Music Festival @ Bicentennial Park, Miami (FL, USA) 28 & 29 Maart 2008
|
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by copahc
are you just going to miami for the weekend? |
No, I'm flying March 24 to Ft Lauderdale to see my fiance. She lives there :)
We will go both days and also going to Anjunabeats night @ Nocturnal, Thursday March 27.
I will fly back to Holland on April 1. |
|
|
| halexander837 |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
No, I'm flying March 24 to Ft Lauderdale to see my fiance. She lives there :)
We will go both days and also going to Anjunabeats night @ Nocturnal, Thursday March 27.
I will fly back to Holland on April 1. |
Dude: Dat wil be da bomm
the bad news though... since i don't have a credit card, i won't be able to attend
good news... we can see Nederland v Austria on the 26th
ill try and make a schedule |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Zo ben weer terug, afgelopen woensdag teruggekeerd in NL.
Anjunabeats 100th release party @ Nocturnal was een en al smullen geblazen, met oa Andy Moor, Above & Beyond, Super8 & Tab en Mike Shiver. A&B draaide een massive 3 uurs set :crazy:
Armada Night, na dag 2 van Ultra, heb ik alleen Menno de Jong zien draaien en een beetje Markus Schulz, maar Menno draaide echt mega goed, ondanks voor een man of 20 in de 2e zaal (in de main draaide Markus op dat moment), dus was het een leuk prive feestje zo :p
Gezellig met de vriendin van Menno, Thomas Bronszwaer en Colleen (zn vriendin), Mike Shiver, Maryliz, Bart & Andre (PF-ers) en nog een aantal mensen genoten van Menno's heerlijke set.
Ga maar niet vertellen hoeveel moeite het kostte om binnen de club te komen, terwijl je op de gastenlijst staat en dat zelfs eerst werd gezegd dat Menno zn vriendin niet eens mee naar binnen mocht, alleen hij en de rest niet.
Ultra was heel erg vet, vooral dag 2 :eyespop:
Even een kort verslag van beide dagen:
Dag 1
Het was okay.
Tiesto viel tegen, terwijl hij tot de beste dj is uitgeroepen vd wereld met de International Music Dance Awards.
Heel veel dezelfde tracks, geen nieuwe, die hij merendeel ook op TE draaide, maar ja die Amerikanen gingen natuurlijk wel uit hun dak, behalve degenen die ook in NL waren voor TE die ik allemaal weer gezien hebt.
Het Festival is velen malen groter dan ik 3 jaar geleden meegemaakt had.
Alle stages gehad en eigenlijk de dj's die mij echt boeiden: Robbie Rivera @ Amnesia stage en Carl Cox @ Carl Cox & Friends stage, Robbie was de dj waar je bij mij het minst zou verwachten. Robbie draaide echt lekkere, zeg maar, Ibiza stijl.
Carl Cox draaide een 10 year classic techno set :eyespop:
En terwijl wij, Maryliz, haar zus Marga en ik, bij Amnesia staan, zie ik 2 gasten staan, kijk naar ze, zeg tegen Maryliz: volgens mij NL-ers. En jawel hoor, duidelijk NL-ers en wat denk je: Het zijn ook nog eens Party Flockers.
Eentje herkende ik van de Intuition feesten en andere feesten.
Hebben we het gehele weekend mee gefeest :)
Dag 2
nou nou nou nou nou :crazy: wat een dag en nacht zeg :eyespop:
Dag 2 begon gelijk goed, we kwamen binnen toen SvD net 15 minuten aan het draaien was, wat een heerlijke binnenkomer.
Daarna Ferry En toen de nr 1 DJ: Armin :crazy:
Wat een wereldset, hij kreeg eindelijk Miami naar zn hand, want dat was elke keer een issue.
Toen zijn we naar de Carl Cox tent gegaan om MOBY aan het werk te zien, jongens jongens wat een wereldset draaide hij. Je hoefde geen drugs te gebruiken want je werd overladen met fantastische sets.
Het hield niet op :toocool:
Daarna terug naar Main om de jongens van Underworld LIVE aan het werk te zien :crazy:
Ook hiervoor geen woorden :toocool:
maar ja er moest een moment komen dat de muziek minder werd, dat werd het ook: Paul van Dyk, echt veels te soft etc
Maar vergeleken met vrijdag werden we overdag, 's avonds en 's nachts overladen met honderden dozijnen heeeeeeeeeeeeerlijke muziek.
Ik heb in totaal van alle feesten veel foto's gemaakt en veeeeeeel video's, die ben ik nu aan het uploaden.
De foto's van alle feesten, een selectie van de beste foto's:
Winter Music Conference 2008 Foto's
Volgend jaar ga ik zeker weten er weer heen :toocool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|