return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Ultra Music Festival @ Bicentennial Park, Miami (FL, USA) 28 & 29 Maart 2008

Ouwe Dwaas

Het afsluitende festival van de Winter Music Conference in Miami die 2 dagen duurt:

ULTRA MUSIC FESTIVAL

Datum: 28 & 29 Maart
Plaats: Miami, Florida
Land: USA

Dit jaar is het de 10e editie en die wordt groots uitgepakt, met hele grote namen in de line-up.

Zoals Tiesto, Junkie XL, Deadmau5 Live, Paul van Dyk Live, Carl Cox, Armin van Buuren, Eric Prydz, Ferry Corsten en UNDERWORLD LIVE!!!

Dit is de website met de gehele line-up en waar je ook oa de tickets kan bestellen:

www.ultramusicfestival.com

Zijn er nog meer mensen hier van NLTA die volgende maand naar Miami gaan om oa dit festival te beleven, maar ook naar de Winter Music Conference gaan?
Chicane
Kan JunkieXL mixen dan? Vast weer een pre-mixed CD in de lade mieteren en net doen alsof :p
Fkwebeman
Als ik er toch eens geld voor had. :( :D
MennoB
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Als ik er toch eens geld voor had. :( :D

+399932

Dit staat er hoog op mijn 'Things I Must Do Before I Die' lijstje ja! Zoniet bovenaan..
copahc
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas

Het afsluitende festival van de Winter Music Conference in Miami die 2 dagen duurt:

ULTRA MUSIC FESTIVAL

Datum: 28 & 29 Maart
Plaats: Miami, Florida
Land: USA

Dit jaar is het de 10e editie en die wordt groots uitgepakt, met hele grote namen in de line-up.

Zoals Tiesto, Junkie XL, Deadmau5 Live, Paul van Dyk Live, Carl Cox, Armin van Buuren, Eric Prydz, Ferry Corsten en UNDERWORLD LIVE!!!

Dit is de website met de gehele line-up en waar je ook oa de tickets kan bestellen:

www.ultramusicfestival.com

Zijn er nog meer mensen hier van NLTA die volgende maand naar Miami gaan om oa dit festival te beleven, maar ook naar de Winter Music Conference gaan?

are you just going to miami for the weekend?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland