return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
[08-03-2008] XFM Xnergy @ Klokgebouw Philips, Eindhoven

jp
Kom ook een kijkje nemen :D
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by jp
Kom ook een kijkje nemen :D

een kijkje door de fotocamera zeker? :p

foto die je van mij, Fahad (Massive84) en goede vriend van had gemaakt, was toch een aardige foto geworden.

Zie je over 2 weken dan in Eindhoven!!
jp
Vast en zeker dat er in Lampengat inspiratie op te doen is :)

Het is trouwens weer eens tijd dat er op regelmatige basis grote trancefeesten worden gegeven!
Ouwe Dwaas
XFM Xnergy was een topfeest :crazy:

Jordy Lishious draaide een heerlijke set, een set die mij verraste eigenlijk.
Cosmic Gate :eyespop:
De heren lieten weer zien en horen waarom ze tot de top behoren, wat een set zeg :toocool:
Marco V draaide 2 uur en wat zette hij een ongelooflijke set neer, in mijn ogen nog zelfs beter dan zn set @ Trance Energy, paar mensen delen mijn mening ook.
Marcel woods kon me niet bekoren, draaide teveel van hetzelfde.
En dan Menno de Jong, man o man wat een set draaide hij. Voor mij DE Held van de avond :eyespop:
Om van te smullen zo lekker. Hij draaide ontzettend stevig, knalde vanaf het begin tot het eind. En toen nog op veler verzoek ff nog 1 track draaien en halverwege de track besloot de organisatie om de stekker eruit te halen. Iedereen in het publiek was best wel sjaggie erom, zelfs Menno keek vol onbegrip naar de organisatie. Een klein smetje zeg maar.

Maar dit feest was echt meer dan de moeite waard :crazy:

Naast het geweldige feest waren er nog wel meer pluspunten:
- Geluidsinstallatie :crazy:
- Lokatie :toocool:
- Beveiliging: zeer vriendelijke gasten
- Prijzen: redelijk normale prijzen
- Medewerkers achter de bar

Minpunten:
- Veel staande recepties, terwijl de muziek echt geweldig was. Leek wel of merendeel van het publiek gewoon kwam om meer met andere dingen bezig te zijn, dan met feesten, dansen enzo
- Waren hier en daar raar volk, niet echt het party volk wat ik op andere feesten meegemaakt hebt
- Paar keer ook kleine opstootjes

Ook nog wat nieuwe gezichten leren kennen, zoals UltraVibe. Zie hem vaak posten op vooral PartyFlock en af en toe hier.
Leuk je ontmoet te hebben ;)

Veel geweldige foto's gemaakt en ook veel video's.
Allemaal verwerkt in een video :)

http://ouwedwaas.blip.tv

Aankomende zaterdag worden alle sets uitgezonden op www.xmf.nl, ga zeker luisteren. weer heerlijk nagenieten :crazy:
En dan hopen dat ze ergens beschikbaar zullen zijn :p
Ultravibe!
Eensgelijks Ouwe!:)

Was een gezellig feestje!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland