|
|
| Config |
Was wel een super avond eigenlijk :)
maar wat draaide YDR een rare set jong, van enkele steengoeie platen int begin naar een commercieel gedoe in het midden van zijn set :conf:
net als Joeri heb ik ook het laatste deel van Airwave's set gemist, maar het eerste deel vond ik beklijvend goed, heel jammer dat er naar het einde van zijn set toe niet zoveel volk meer was, hij had et zeker verdiend. Veel platen van I Want To Believe gehoord die hij blijkbaar in een hedendaags jasje gestoken had. Ik kon het zeker smaken :)
Ook nog een eervolle vermelding voor Manuel Le Saux, een goeie set, met tijdens Anticipation een globaal flipmoment :toothless |
|
|
| Gladius |
ik heb uiteindelijk toch afgehaakt. m'n broer was te moe en ik had eigenlijk ook geen zin meer.
hopelijk komen de sets online |
|
|
| FenixStyle |
Best wel leuk avondje. Qua muziek en sfeer kon het niet tippen aan de Bonzai-stage op Tomorrowland, maar bon dat valt dan eigenlijk ook moeilijk te vergelijken.
Goeie sets gehoord. De set van YdR was idd best wel wat vreemd. Platen zoals die Break The House van Laidback Luke vind ik nu niet slecht, maar het paste niet echt binnen de avond.. :p
Spijtig genoeg Airwave niet meer volledig kunnen zien. Maar bon eenmaal in de auto bleek dan ook dat ik echt wel ferm moe was.. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
hopelijk komen de sets online |
Zo spectaculair waren ze niet hoor. :)
Fire deed een goeie warmup, en vooral zijn eerste 45 minuten waren heel goed (Pryda - Europa, Fire & Ice - Close to me (DJ Fire sunset mix), Chris Raven - I know you love me too (Van Bellen remix) :crazy: , DJ Fire - Religion). Daarna een beetje te veel Deadmau5-platen naar mijn goesting, maar hij dreef het tempo wel goed op, en het volk was wel mee. YDR begon ook goed (Active Sight - Tears of joy :crazy: ), maar al snel begon hij met nogal commerciële groove/electro rommel op een veel te hoge BPM. Daarna wat goedkoop scoren met onder andere Universal Nation, Born Slippy, Toca Me (Inpetto remix) en Not Exactly, en dan wat platte techtrance. Niet echt mijn kopje thee, en best wel een zware teleurstelling dat er in die eerste 3 uur misschien hoop en al 5 Bonzai platen gedraaid zijn. Maar het concept beperkte zich blijkbaar alleen maar tot artiesten van Bonzai zelf, en niet de muziek die ze voortgebracht hebben. Manuel Le Saux was ook niet slecht (technisch bijzonder sterk), maar lang zijn we toch niet meer gebleven. Waarschijnlijk hebben we daardoor een goeie set van Airwave gemist, maar ik kon het niet meer opbrengen om nog te blijven. We hadden beter naar de Cherry Moon geweest als ik het zo hoor :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Weet iemand trouwens hoe de voorlaatste (?) plaat die Fire heeft gespeeld heette? Het was een redelijk uplifting trancer, met een extreem lange en opzwepende opbouw. Vaag, ik weet het, maar voor de mensen die er waren genoeg info hopelijk? Ik heb er een kort clipke van gemaakt dat ik eventueel wel kan uppen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|