return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
[26.04.2008] Sensation White @ Sportspaleis Antwerp

deckard1001
En de negatieve commentaar doet de ronde (toen ik line-up zag wist ik al voorhand dat het op niks geen trekken) dit kwam van een ander forum:

"Dit jaar was de laatste druppel voor mij : volgend jaar geen Sensation meer voor mij !

Den inkom was sinds et desastreurs tweede jaar doenbaar, buite et feit da de veiligheid moeilijk deed over men broerke zen messing sleutelhanger in de vorm van een cola flesje ( WTF ??? ).
Drankbonnekes verkrijgen opt verdiep was ook nmakkelijk, geen ellenlange rij, den drank was ook nog doenbaar, hoewel et soms ni volgen was achter den toog, maar alle, et is al erger geweest op voorgaande jaren, dus 't ging wel.

De muziek viel dan weer serieus tegen.

Yves V ni echt bezig gehoord, dus geen idee.
Mason viel wa tegen enkel opt laatste speelde ie lekker
Sebastian Ingrosso was den enige die ek best goe vond
Megimix dit jaar was et woord megamix ni waardig
David Guetta was goed, moest ek dien set al ni gehoor dhebben op Sensation White van vorig jaar in Holland, op paar dinge na was die knal hetzelfde.
Marco V uurke gehoord om te concluderen da et ook redelijk tegen viel
Marcel Woods had ek de moeite nimeer voor om voor te blijven

Conclusie : White is al lang nimeer het dance/trance event da het den eerste keer ( 2005 ) was in Belgie. Ze zijn toen megagoed begonnen, Holland style, en 't is elk jaar harder en harder achteruit gegaan.
Van het originele dancetrance event da het in Holland was blijft amper nog iets over.
Voor mij moet et nimeer volgend jaar, 'k zal wel gewoon naar "I Love The 90's" deel 2 gaan volgend jaar, ben ek tenminste zeker van foute, maar goede muziek "
Real
Maar die jongen vond David Guetta z'n set goed, dus de waarde van die review zakt eensklaps tot nul.
FredNova
en maar blijven geloven dat Sensation white trance is... redelijk bekrompen
als je er niks te zoeken hebt, blijf er dan aub weg

ik heb ook geen wow set gehoord, maar daarvoor ga je niet naar sensation
Devilex
Ze zouden Sensation beter opdoeken, dat is zo 2001.
FredNova
quote:
Originally posted by Devilex
Ze zouden Sensation beter opdoeken, dat is zo 2001.

als er 15000 man komt?
als een event uitverkoopt?
waarom zouden ze? voor uw schoon ogen :-) of uw persoonlijke muzieksmaak? ;)

lol

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium