|
|
| Jasperovitsj |
| Ha, tijd voor de jaarlijkse "wat heeft Sensation nog met trance te maken" discussie :toothless |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Config
lol :toothless
Marco V en Marcel Woods staan op TE, dus no need om te gaan kijken |
jah, tis da we die 2 nog ni veel in België aan het werk hebben kunnen zien. pfff wat een klotelineup |
|
|
| christina |
dat is de meest sensation-achtige line up die iemand zich ooit kon inbeelden. wie hier nu op afgeeft is ofwel geil op posts, ofwel domweg betweterig. sensation gaat af op de trends in dance land, vandaar de line-up. het had veel slechter gekund vind ik.
als ik weer vrijkaarten krijg, ga ik zeker! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| dat ze verschillende stijlen draaien, geen probleem ... maar dan mogen ze wel eens een klein beetje orgineel uit de hoek komen. Een aantal namen programmeren die nog niet in België zijn geweest zou een leuk begin zijn (eender welke EDM stijl) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dat ze verschillende stijlen draaien, geen probleem ... maar dan mogen ze wel eens een klein beetje orgineel uit de hoek komen. Een aantal namen programmeren die nog niet in België zijn geweest zou een leuk begin zijn (eender welke EDM stijl) |
mja idd, Marco V en David Guetta hebben de vorige 2 edities al gedraaid op sensation BE, Yves V al op Tomorrowland & Heaven...
khad eerder eens Above & Beyond of Gabriel & Dresden verwacht (ik denk dat ze daar toch veel vraag naar hebben gekregen in hun Tomorrowland-enquete...)
of dat zoveel beter had geweest laat ik in het midden :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|