return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
[26.04.2008] Sensation White @ Sportspaleis Antwerp

FredNova
quote:
Originally posted by E-motion_error
Als Sensation White een line-up zou hebben die sommigen hier fantastisch zouden vinden zou Sensation nog geen 5000 man lokken.
Jullie schatten zo'n event gewoon verkeerd in, het is een goed feest in zijn soort en heeft niks te maken met de feesten/muziek die jullie/wij wel goed vinden. Sensation is door de jaren heen niks verandert, de mensen van toen zijn wel 7 jaren ouder geworden en dus is ook hun muzieksmaak geëvolueerd.

klopt, en ID&T kan er niet aan doen dat ze de jeugd nu doodslaan met electrohouse
Push2005
Er vraagt hier toch ook niemand meer om goede namen op sensation te zetten ? Er is zelfs niemand meer geweest van dit forum; ik snap niet welk punt jij probeert te maken.

Ik wou gewoon even lachen met de doorzichtigheid van slogans als "Het gaat niet om de muziek maar om de show" en de mensen die dat klakkeloos reproduceren.
Devilex
Ik hoef trouwens ook geen vol sportpaleis te hebben waarvan 80% toch maar staat te gapen. Liever een relatief kleinere zaal, goede namen die garant staan voor kwaliteit en een leuke sfeer.
E-motion_error
Ok maar het aantal post waarin jullie jezelf beter achten dan een Sensation-bezoeker is wel lachwekkend. Zeker als je dan het succes dat I Love The '90s hier op het forum had bekijkt. Enkele jaren geleden was trance de 'janettemuziek' bij uitstek, je zou denken dat sommigen dan later niet dezelfde fout zouden maken als de idioten die dat toen riepen.
E-motion_error
quote:
Originally posted by Devilex
Ik hoef trouwens ook geen vol sportpaleis te hebben waarvan 80% toch maar staat te gapen. Liever een relatief kleinere zaal, goede namen die garant staan voor kwaliteit en een leuke sfeer.

Akkoord, ik verkies dat zelf ook maar dat is geen Sensation

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium