|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik heb ook geen wow set gehoord, maar daarvoor ga je niet naar sensation |
Haha manman; hoe mensen vallen voor "sensation draait niet om de muziek maar om de show" gaat me compleet te boven. Laat je anders nog meer vangen door dergelijke doorzichtige marketingslogans om een gebrek aan kwaliteit in te dijken.
Gelukkig voor ID&T is de doorsnee consument(partyganger) dom en onwetend.
Ik vraag me af of jij bij de schapen behoort; of als medewerker juist meedraait in hun strategische molen.
Ik hoop voor jou het tweede... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vind het ook jammer dat het ene (commercieel publiek) het andere (kwalitatieve, diepgaande muziek, of gewoon al deftige sets met fatsoenlijk mixwerk) precies uitsluit de laatste jaren. |
|
|
| Progrez |
| Als Fred Nova tien euro had gevraagd per pro-id&t-post was hij nu binnen voor de rest van zijn leven. |
|
|
| FredNova |
ik draai mee (op de achtergrond), mijn mening wordt gevraagd en ik amuseer me prima... thanks for asking
benieuwd wat jullie van de AIB line-up gaan vinden :stongue:
kan nu al zeggen dat er paar grote en interessante namen 'niet vrij waren' (lees: hoger bod op die datum uit buitenland)
en dan heb ik het over Zabiela, Nick Warren...
dus: wil ID&T? ja
is het haalbaar? niet altijd
ach ja, staat AIB line-up jullie niet aan, blijf dan toch ook gezellig thuis |
|
|
| Devilex |
| Wil je zeggen dat de lineup van AIB in dezelfde lijn zal liggen als die van Sensation? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|